sunnuntai 17. toukokuuta 2015

you deserve the best, don’t settle for less


IMG_9199

ENSIKSI kiitos paljon babyt teidän ihanista kommenteista edelliseen postaukseen <3 oon yhteen niistä ehtinyt jo vastata, muihin vastaan sitten vähän myöhemmin hahaha


IMG_9130

Ensiksi anteeksi tää kauhea tauko. En yskinkertaisesti löytänyt vapaata hetkeä viime viikonloppuna jolloin olisin ehtinyt kuvaamaan :-( ja sen takia tapahtui pieni muutos; yhdistin tokaksi viimeisen ja kolmanneksi viimeisen tarinan yhteen. Eli se tarkoittaa sitä että öö *laskee hetken aikaa päässään*

Niin, se tarkoittaa sitä että saattekin enää neljä kuvatarinaa. Tämä johtuu ihan mun kesän aikataulusta josta voisin nyt vähän kertoa teille:

  • Kesän alussa meen Desuun ja muutenkin tapaan ja meen viettää aikaa Annikalle niin tokavikan osan saatte ennen Desua sitten
  • Desun jälkeen viikon päästä lähden Ruotsiin kolmeksi viikoksi kesätöihin. Kyllä, niin pitkäksi aikaa ja sen aikana en pysty postaamaan. Ennen Ruotsiin lähtöä kuitenkin saatte tarinan vikan osan
  • Aikatauluni on myös siksi kiireinen että yritän mahdollisimman paljon ennen Ruotsiin lähtöä olla mun kavereiden kanssa koska suurin osa niistä on jossakin muualla silloin kun palaan Ruotsista
  • Toisaalta nyt saatte ainakin pitkiä kuvatarinan osia jotan ayyy !!
  • Tässäkin osassa muuten teille voi tulla vähän sellainen että "öööÖÖÖöö what?????"- olo, mutta kuten olen toistanut; heti kun saatte lukea sen vikan kuvatarinan niin nääkin voi selventyä teille. Kun te saatte tietää että mikä Illuusio on niin tajuatte että tää tarinahan on ihan järkevä, mutta enhän mä teille vielä paljasta että mikä Illuusio on 8-)
Tässä kuvatarinassa muuten kävi silleen että no köh.. sain Allilta lainaan Prupaten stockit ja mähän tykästyin niihin ihan sairaasti. Sitten kävi sellainen pieni ristiriita että halusin pukea että Miille ja Scarletille ton Prupaten paidan päälle..joten älkää välittäkö että näillä kahdella on samanlaiset paidat tässä hupshups


picfic: Iänkaikkisuus


IMG_8953

Izaya: *katsoo vakavana eteensä*



IMG_8956

Michelle: ..Minä en kadonnutkaan.



IMG_8966

Michelle: Se mitä Tewille kävi näytti järkyttävän noita kaikkia. Tewi on nyt virallisesti lukittautunut huoneeseensa eikä ole tullut sieltä ulos muutamaan päivään.


Yukari: Tämä on selvästi Sca--



IMG_8971

Oz: Nyt ei ole syyttelyn paikka, jos joku tässä on syyllinen se on Tewi, koska hän on itse aiheuttanut itselleen tuon tuskan.



IMG_8987

Yukari: *kääntää katseensa Izayaan joka huokaisee*


Izaya: Tämä voi kuulostaa ilkeältä mutta Oz on oikeassa, jos Tewi ei kerro meille mitä hän on saanut selville ei hän voi päästä ylikään siitä.




IMG_9024

Yukari: Jaajaa...mutta Tewistä nyt Michelleen *osoittaa Michelleä* Miksi tuo ei sitten kadonnut silloin?



IMG_9046

Michelle: *sulkee silmänsä* Minä vain olin iloinen silloin. Jos Scarlet ei oikeasti toivonut minun katoavan niin eikö se tarkoita sitä että hän ei vihaa minua?



IMG_9061

Oz: *huokaisee epätoivoisena* Miten sinä et kadonnut nyt, miten sinä aina jokaisena muuna vuonna olet kadonnut mutta nyt et?


Michelle: *ihmeissään* Mistä minä sellaista voisin nyt tietää..



IMG_9074

Yukari: Scarlet on sinun katoamisen sekä kaiken muun takana *tuhahtaa harmistuneena* Tewi varmasti tietää vastauksen tähän kaikkeen, mutta miksi, miksi hän ei kerro meille?



IMG_9085

Michelle: Ehkä hän pelkää loukkavansa teitä sillä tiedolla mitä hänellä on.



IMG_9089

Izaya: Hän voisi edes minulle kertoa. Minä en välitä mistään muusta kuin hänen turvallisuudestaan. Olen muutenkin psyykkisesti huonossa kunnossa ollut aina, mutta Tewi piristi minua. Tämä voi kuulostaa teistä järkyttävältä mutta olen onnellinen että jouduin tänne - ilman Illuusiota en olisi koskaan tavannut Tewiä.



IMG_9103

Yukari: Ai niin, sinähän olit sairaalassa kunnes jouduit tänne. *naurahtaa* Olisit varmaan tehnyt siis itsemurhan ilman Tewiä.


Izaya: *naurahtaa myös* Jaa..





IMG_1497



Sillä välin kun muut keskustelivat he eivät huomanneet erästä asiaa;







IMG_9208

Edes Izaya ei huomannut että hänen silmäteränsä oli lähtenyt pois.




IMG_9217

Minne tuo surullinen pieni tyttö oikein on menossa? 



IMG_9222

Mitä tuo surullinen tyttö edes tietää? 




IMG_9231

Tewi: *katsoo hiljaa eteensä* Scarlet..



IMG_9236

Scarlet: *hyräilee iloisena jotakin* Hei sinä surullinen pieni tyttö, Tewiseni, mitä sinä oikein täällä teet?



IMG_9241

Scarlet: Sinulla on minulle asiaa vai mitä?



IMG_9245

Tewi: *kääntää hitaasti päätänsä*



IMG_9249

Tewi: *katsoo surullisena Scarlettia*



IMG_9260

Scarlet: *hiljaisella äänellä*..Tewi, missä sinun hymysi on?



IMG_9271

Tewi: *nousee ylös tuijottaen Scarlettia* Scarlet minä tiedän kaiken...*yrittää pidättää itkuaan* Miksi sinä oikein teit näin meille?!



IMG_9285

Scarlet: *siirtää katseensa vastahakoisena sivulle*..



IMG_9288

Tewi: Älä vaan sano, että et tiedä syytä tälle ! *vihaisena* Mietitkö yhtään että tämä voisi päätyä tällaiseksi? Mikset vain kasvanut pois niistä lapsellisista jutuistasi?! Ilman niitä sinun ei olisi koskaan tarvinnut tavata Yukariakaan ja kaikki olisi varmasti hyvin, mutta ei, sinä vain jatkoit uskomista



IMG_9301

Scarlet: Onko siinä jotain väärää että uskon teihin?! *huutaa* Onko siinä jotain väärää uskoa siihen mikä on sinulle tärkeää?!



IMG_9310

Tewi: *katsoo sivulle vihaisena* Tärkeää? Jos me olemme sinulle kerran tärkeitä niin miksi loit Illuusion? Miksi annat Izayan ja Yukarinkin kärsiä tästä, tämä on sinun ongelmasi, eikä kenenkään muun !
 

IMG_9321

Scarlet: No Yukari saa nyt kärsiä tästä...mutta esimerkiksi Izaya ! Hän oli yksinäinen, minä tiesin sen. Hän oli ollut jo siellä sairaalassa pitkän aikaan ja hän oli niin surulli--



IMG_9325

Scarlet: *pistää kätensä äkkiä suunsa eteen*



IMG_9326

Tewi: *katsoo järkyttyneenä Scarlettia* Sinä..sinä siis tunsit Izayan. Sinä tunsit Izayan ennen kuin loit Illuusion !



IMG_9345

Scarlet: *katsahtaa sivulle arasti* En tuntenut vaan tiesin hänet. 



IMG_9349

Scarlet: Hän oleskeli samassa sairaalassa jossa minä kävin katsomassa tätiäni.



IMG_9564

Muistan kuinka hän vain makasi aina sängyllään ja katsoi haikeana ulos ikkunasta. 



IMG_9574

Ajattelin että ehkä hän sinut tavatessa piristyisi, minä halusin auttaa häntä !



IMG_1496



IMG_9356

Tewi: Mutta kun Scarlet..meidän rakkaus ei tulisi koskaan olemaan iänkaikkista. Tiesit sen itsekin hyvin....



IMG_9351

Tewi: Sinä tiesit sen jo silloin, miksi sitten teit näin kuitenkin?! Izaya tulee kärsimään tästäkin, hän tulee kärsimään niin paljon että varmasti tappaa itsensä. *huutaa itkuisena* Eli ei sinun temppusi häntä piristänyt sitten !


IMG_9364

Scarlet: *katsoo järkyttyneenä eteensä* 



IMG_9371

Scarlet: *laskee katseensa maahan* En voinut piristää häntä..ei tämä ole iänkaikkista..niin.




IMG_9373

Scarlet: *nousee ylös horjuen ja nauraa* Miten minä edes kehtaan antaa sinun puhua minulle noin?



IMG_9387

Scarlet: *katsahtaa vihaisena Tewiin*




IMG_9400

Tewi: *horjahtaa yhtäkkiä maahan*



IMG_9402



IMG_9414



IMG_9418

Tewi: *tuntee kipua rinnassaan* hngh..mikä tämä sekava tunne on?



IMG_9423

Tewi: *nostaa heikkona katseensa Scarlettiin*



IMG_9434



IMG_9424

Scarlet: *huohottaa vihasta*



IMG_6552

Luminainen. Minun valkea ja puhdas lumi. Toivon että veri tahraisi sinun mielesi ja ruumiisi.



IMG_5357

Minun pieni ja viaton Tewini. Miten hän kehtasi sanoa minulle noin, miten hän kehtaa edes vihata Illuusiota..Minä vain..minä vain vihaan häntä. 



IMG_6995

*hätkähtää* Mutta toisaalta hän auttoi minua. Minä rakastan häntä. Minä rakastan Illuusiota. Minä rakastan sitä valkeaa lunta.




IMG_9458

Scarlet: *avaa yhtäkkiä silmänsä itkien ja nostaa katseensa* 



IMG_9464

Tewi: *katsoo Scarlettia joka huutaa jotain*



IMG_9467

Tewi: *näkökenttä sumenee* Outoa..en kuule enää mitään.




IMG_9479

Tewi: *hymyilee* Outoa...tämä on outoa Scarlet. Miksi minä edes ylipäätään tunnen mitään.



IMG_9494

Älä itke Scarlet. Älä lakkaa uskomasta.


14 kommenttia:

  1. Ensinnäkin oon pahoillani siitä, etten kommentoinut edelliseen postaukseen. Sekin tarina oli aivan loistava jaja.. noh luin sen taas uudelleen, koska sun tarinoita on pakko lukea, sillä haluun miettiä niitä aina vaan syvällisemmin (en tiedä kylläkään hyödyttääkö se mitään, mutta noh tykkään sun tarinoista joten niitä on ihana lukea!)

    Oijoi, tää tarina alkaa aina vaan valjeta.. Jotenkin tää tarina on kyllä mun lemppari sun tarinoista tähän mennessä! Upeasti toteutettu ja toi kuinka sait Tewin oikeesti näyttämään surulliselta oli myös upeeta. Taidan olla taas sanaton. Oot kyllä lahjakas^^

    Scarlet on niin hienosti luotu persoona. Toi kuinka se tunsi ristiriitaisia tunteita Tewiä kohtaan sai mut taas vaan miettimään ja toteamaan, että liian upea tarina taas kerran! Myös Tewin ja Scarletin keskustelu oli jotenkin sellanen, että sai tätä tarinaa taas avautumaan lisää. Toisaalta sun tarinassa on vielä niitä ihania arvotuksia.. Enkä muuten malta odottaa sitä, että saadaan tietää mikä Illuusio loppujen lopuksi sitten on! (tästäkin mulla on omia arvauksia, joten haluan kovasti tietää miten tässä käy)

    Piti vielä mainita, että tykkään Scarletin tavasta vihata ja rakastaa.. Se vaan on jotenkin mystistä.
    Noh kaikinpuolin ihana ja upea tarina ♥ sulla on tosi hyvä taito luoda tälläsiä tarinoita ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mitään, mäkään en välillä ehdi kommentoida kaikkien postauksiin :'-D Mutta kiitos paljon tästä kommentista, oon otettu <3 ja joo yritän just panostaa Scarletin tunteisiin näissä vikoissa osissa, koska ne on tärkeimmät asiat MUTTA KIITOS VIELÄ KERRAN

      Poista
  2. Apuaaa, miten jaksan oottaa seuraavaa osaa ;__;
    Tää oli niin jännä ja musiikki sopi täydellisesti ja äwäw ;_;
    Jotenkin on aina niin surullista nähdä Scarlet surullisena, kun siitä jää yleensä niin "tunteeton" vaikutelma ;-; En osaa kommentoida mitään järkevää kun oon ihan sanaton ja plääh. Mutta ihana tarina, jatka samaan malliin ;v; <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepp näissä vikoissa osissa tullaan näkemään paljonkin Scarletin tunteita 8-) Mutta aww ihanaa että pidit tästä ja kiitos <3

      Poista
  3. Aivan lumouduin kuvistasi!! Tuo Ozin vaalea lyhyt peruukki... to die for, sopii mielettömän hyvin!

    Sori, mulle tarina jäi nyt upeitten kuvien varjoon. Täytyy katsella monta kertaa ja lukea uudestaan... <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha hyvä että Ozin uusi peruukki mielyttää teidän silmäänne ! ;-D kiitos ♥

      Poista
  4. vov hämmentävää, mie niin ootan surulla ja innolla vikaa osaa, kun siitä niin usein puhut :3

    loppu oli upea (ei sen puoleen, ettei alku olisi ollut!) soli jotenkin niin kaunis ja jännittävä. Miksi scarlet, miksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIIN PUHUNKIN SIITÄ USEIN koska odotan sitä itekkin innolla aaaa voisinpa jo mennä kuvaamaan sitä XD Ja siksi koska Scarlet on tämän tarinan tähti, siksi ☪*

      Poista
  5. Tämä sun kuvatarina on niin hyvä. Se on niin mukaansa tempaava ja jättää odottamaan innolla seuraavaa osaa. Tuo lyhyt vaalea peruukki sopii Oz:lle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Venla <3 Ja joo seuraava osa onkin jo julkaistu 8)

      Poista
  6. Mulle tuli kylmät väreet. Täs oli jtn niin voimaisaa ja sellaista vaikuttavaa että vau.
    En tiedä yhtään mitä Tewille tapahtui, mut koko kohtaus oli taitavasti kuvattu ja kerrottu.
    Oot Sonja ihan hurjan taitava muista se ❤️ muuten kun huomasin noi sukat Scarletin jalassa,
    aloin huutaa mun kaverille että "samat sukat on kyllä samat sukat näätkö!!!" XD
    olen reipas äikän oppilas

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aw kiitos paljon Anni <3 Ja hahaha kyllä, rakastan tota Nellan stockasua ihan liikaa ja tossa uusimmassa postauksessa sain puettua Miin päälle ton koko asun YÄÄÄ ITKEN ja joo koulu on kyllä paras paikka kommentoida vai ootko edes koulussa

      Poista