perjantai 20. helmikuuta 2015

紅い髪


vähänkö muuten alan pistämään otsikot tolla kielellä (onkohan toi japania, en oo itekkään varma..) toi otsikko muuten tarkoittaa punaisia hiuksia, se edellinen otsikko tarkoitti kaikuvaa pelkoa


IMG_4802


IMG_4809


Multa oikeasti alkaa loppumaan alotuskuvat kohta.. (otin nää kuvat pari minuuttia ennen kuin julkasin tän postauksen) Oon ajoissa postaamassa jeij ! Loma on mennyt ihan hyvin, harmi vaan että kaikki hyvä loppuu aikanaan :-( Mitäs te ootte tehneet lomalla tai mitä ajattelitte ? Mä kävin itse Virossa ja vietin neljä päivää mummilla, jossa kuvasinkin ton kuvatarinan ja siinäpä tää sitten.

Oon kyllä syöny ihan sairaasti taas ja tälläkin hetkellä juon teetä kun kirjotan tätä aloitustekstiä, kohtahan tän postauksen voisi julkaista kun en keksi tähän mitään kirjoitettavaa.. XD






picfic: "ties" part a



IMG_4298

Michelle: ....



IMG_4294

Michelle: Unet ovat aina olleet mielenkiintoisia minulle, joten en tiedä että pitäisikö herätä nyt vai jatkaa tätä unta eteenpäin..



IMG_4350


Michelle: *katsoo hiljaa eteensä*



IMG_4364


Michelle: Tämä on vain unta..vai mitä Scarlet.



IMG_4335

Scarlet: *naurahtaa* Niin Michelle, tämä on unta.



IMG_4393

Michelle: *katsoo lumoutuneena siskoaan*


Scarlet: Tai ainakin sinulle tämä on unta vai mitä? *viittoo Michellä lähemmäksi hymyillen* Milloin viimeksi saitkaan puhua minulle? Ovatko he pitäneet sinusta hyvää huolta?



IMG_4467


Michelle: *ryntää halaamaan siskoaan*  


Scarlet: Mm voi sinua..en ole tainnut kertoa sinulle sitä, että olen saanut muistini takaisin. Muistan nyt ihan kaiken.



IMG_4533


Scarlet: *lempeä äänensävy* He vain kasvattavat minua, tajuan viimein etten ole heikko. *huokaisee* Eivät he pysty Illuusiota tuhoamaan niin helposti kuin luulevat..

Michelle: *hämillään* Aikovatko he tuhota Illuusion?



IMG_4429


Scarlet: Kyllä, heidän mielestään tämä paikka on samanlainen kuin minä. Julma, hullu, kauhea..no kyllä sinä tiedät. *pitää hetken tauon* Minusta Illuusio on taas..kaunis paikka. Entä mitä mieltä sinä olet Michelle?”



IMG_4480

Michelle: *katsoo Scarlettia* Minä rakastan sinua sisko.. *empii hetken aikaa* Mutta minä en oikein pidä Illuusiosta.


Scarlet: *katselee taivaalle* ..kyllä minä sen tiesin jo. Ei kukaan teistä pidä Illuusiosta.


Michelle: Scarlet, mikä sinun tarkoitus oli kun loit tämän paikan?




IMG_4500

Scarlet: Michelle..kun minä loin tämän paikan, en minä tiennyt että minkälainen tästä tulisi. Minä muistan kuinka aina pienenä lapsena tykkäsin käydä täällä. Vihasin elää normaalissa maailmassa, siellä minulla ei ollut mitään.


Michelle: Sisko muuten, se brunette sanoin muuten jotain kummallista. Hän sanoi että kolme vuotta sitten ennen Illuusiota sinä asuit normaalissa maailmassa eli hän väitti että Illuusio luotiin kolme vuotta sitten..



IMG_4502

Scarlet: Ai niin se juttu...Yukari luuli että minä loin silloin Illuusion, mutta vastaus on että en. Silloin minä vain tein mahdolliseksi sen, että normaalista maailmastakin pääsee Illuusion. Juttu menee kuitenkin näin; silloin kun minä synnyin, niin samalla syntyi Illuusiokin.




IMG_4521

Michelle: *sulkee silmänsä* Miten Illuusio syntyi juuri silloin..mikä Illuusio sitten on?



IMG_4554

Scarlet: *katsoo tyynesti Michelleä joka nousee* Illuusio on paikka, jota minä rakastan. Minusta tuntuu että Illuusio on osa minua, Illuusio on aina ollut osa minua.




IMG_4574

Michelle: Se ei silti anna vastausta siihen, että mikä Illuusio on ! Tuntuipa sitten että se olisi osa sinua tai ei, minä tarvitsen vastauksen *hiljenee hetkeksi*..Ei, me kaikki haluamme tietää, että mikä Illuusio on ja sen takia minä aion auttaa heitä.




IMG_4590

Michelle: Minä aion auttaa heitä tuhoamaan Illuusion !



IMG_4633

Scarlet: *katsoo vihaisesti Michelleä*




IMG_4702

*kylmä ääni* No omapa on valintasi sitten jos aiot asettautua minua vastaan..




IMG_4744

Minua se ei  sitten liikuta tippaakaan enää..




IMG_1496





IMG_4760

Michelle: *räväyttää silmänsä auki huohottaen*



IMG_4784

Michelle: *tuntee sydämensä tykyttävän* Se oli vain unta


*itkuinen ääni* vai mitä?

28 kommenttia:

  1. Oiiih ! Michelle pikkuinen ; - ; Se oli vain unta toivottavasti vain unta 3:...?
    Näitten sun kuvatarinoiden juonet on niin hyviä ♡ Odotellessa jatkoa^³^~ ♡

    ~Siniapila~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toivotaan että se oli vain unta :-(.. mutta kiitos <3

      Poista
  2. Oii *_* taas niin ihana jatko kuvatarinallesi :)

    VastaaPoista
  3. Oiih ihana tarina taas kerran♥
    Michelle on vaan jotenkin niin suloinen kun on vähän pihalla asioista :3
    Kuvakulmat olivat myös tosi kivoja ^-^
    Jatkoa odotellessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepp Michelle on vähän pihalla asioista, mutta sitä enemmän se elää tunteellaan kaikessa ;-) kiitos kuitenkin ! ♥

      Poista
  4. Owo ihana tarina jälleen kerran! ❤

    Worldoftinydolls.blogspot.com

    Ps. Michelle on super söpö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja kyllä se otsikko taitaa olla japania :3

      Poista
    2. jjoo tarkistin itsekkin ton otsikon niin kyllä se taitaa olla hah XD mutta Michelle kiittää <3

      Poista
  5. En ole hirveästi seurannut tätä kuvatarinaa, mutta nyt selasin osan läpi ja täytyy kyllä sanoa, että tämä vaikuttaa tosi lupaavalta - pitää siis lukea edelliset osat läpi että pääsen tähän juoneen kiinni :D Tykkäsin tosi paljon Scarlettin stailauksesta näissä kuvissa.

    Ja ihan pakko kommentoida, että ihan mahtavaa löytää joku, joka tykkää myöskin Akatsuki no Yonasta! Ei ole mikään hirveän tunnettu sarja ja ihan turhaan, se on ihan loistava! Vähän kuin Fushigi Yuugi mutta parempi. Aloitin viime viikolla ja jäin ihan koukkuun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä lukea edelliset osat läpi jos haluaa päästä juoneen mukaan ^^ Ja joo haha Scarlet on tollanen Jumalatar mun tarinoissani

      ( ؔ✪̤ ◡ ؔ✪̤` ๑) ooo ihana kuulla että täällä on muitakin jotka pitää siitä tarinasta ! Akatsuki no Yona nousi heti mun top 3 listalle, ihana historiallinen anime/manga kun toi nyt on :-D ja uskon sen että oot ihan koukussa, mäki nimittäin oon XDD

      Poista
  6. Tämän jälkeen häpeän omaa tarinaani ; 3 ; oot liian hyvä hei!
    Tykkäsin tosi paljon tästä osasta ♥ Illuusio tuli myös vielä paremmin esille ja samoin Scarletin luonne. Kuvat ei ollu hätiköidysti otettuja, vaan niissä kaikissa oli oma tunnelmansa ja siitä oon kyllä tosi kateellinen, pakko myöntää :'3 (itse taivun olemaan välillä vähän hätiköivä :'D)
    Oi että mä vaan rakastan Scarletin asua ♥ niin hento ja kaunis. Samoin kuva, jossa Scarlet halaa Michelleä. Kaunis.
    Ihania noi maisemakuvat myös ♥
    Postailehan taas pian :3 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no älä nyt häpeä, ei kenenkään kuuluisia hävetä omaa tarinaansa, kaikissahan niissä on (ainakin mun luullakseni..) idea ! Kiitos paljon <3

      Ja köh toi kun sanoit että noi ei ollu hätiköidysti otettuja niin se pitää paikkaansa :-D Kun otin noita kuvia niin jouduin jännittää kauheesti vatsalihaksia ja jalkoja koska muuten en olisi saanut oikeasti kuvakulmasta noita kuvia...(kun en viittinyt mennä naamalleni siihen lumeekaan makaamaan)

      Poista
  7. Michelle ;_; ei hätää, tulen lohduttamaan...
    Hän on niin kaunis neiti :3 ja toi tunnelma noissa kuvissa, ah!

    VastaaPoista
  8. Ensinnäkin, nuo sun säärystimet on söpöt tossa toisessa aloituskuvassa x)

    Sitten siihen tarinaan; mä oon aina ihaillut sun ottamia "taidekuvia" luonnosta jne,
    mutta tän postauksen kuvat oli kyllä kauneimmillaan, varsinkin tuo uusi banneri
    värit oli ihania ja nukkejen vaatteet teki jälleen suuren vaikutuksen :D Scarlet on ihan
    hurjan kaunis, Michellen nassukin saa hymyn nousemaan huulille <3
    tarina oli tosi jännä, ja omaperäinen ja kauniisti kirjoitettu niinkuin aina !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ne itse asiassa näyttää sääristimiltä tossa kuvassa, mutta oikeasti ne on vaan pitkät sukat joissa on ukkovarpaan kohdalla reikä XDD

      Aww kiitos, toi on ihana kuulla että tykkäät mun niistä "taidekuvista" (๑′ᴗ‵๑) koska mä rakastan ottaa niitä ja muokata sellaisia !

      Poista
  9. Oii, tää on ihan valtavan upea tarina!! *__* ♥ Me likey likey likey ~ <3
    Äää en tiedä ees mitä sanoa. Sun tarinat saa mut aina ihan mykistyneeksi. Annahan Sonja-hyvä minullekin pieni palanen noista kyvyistäsi, jookosta? ;^;

    Jos se mitä Scarlet Michellen unessa sanoi oli totta, niin tässä tarinassa tuli paljon koko tarinaa avaavaa informaatiota Illuusiosta *___* Pystyn vain kuvittelemaan kuinka tärkeä Illuusio on Scarletille, jos se on siellä pienestä lapsesta asti käynyt ja viettänyt ison osan elämästään! Ja muutenkin, kun kerran Scarletista alettiin puhua, niin sanottakoon että Scarletin asu on aivan upea, ja neiti on muutenkin jumalaisen kaunis ilmestys! ♥ Varsinkin tuossa viimeisessä Scarlet-kuvassa, jossa neiti katsoo vihaisesti Michelleä, se näyttää niin...apua, jotenkin voimakkaalta ja scarletmaiselta(?) >w< I luuuv youu Lettunen <3 + en olisi halunnut olla Michellen housuissa kun Scarlet suuttui sille tuolla unessa, koska voin vain kuvitella millainen Scarletto on suuttuessaan Q___Q" Tosin suuttuminen oli siltä ihan aiheellista, kyllä muakin ärsyttäisi jos oma sisko kääntyisi mua noin isossa asiassa vastaan uwu

    Jotta Michelle ei vain suutahda mulle, totta kai pakko kehua sitäkin! Michelle näyttää hirmu suloiselta auringonpaisteessa, sen silmät suorastaan loistaa awww 8'3 Neidin toppi on myös aika söpsykkä, se sopii sille hyvin! Ja hei, tän kuvatarinan neljännestä ja viidennestä kuvasta mun oli pakko kysyä, että onko niiden taustaa muokattu jotenkin vai miten toi tausta voi olla noin kauniin monivärinen? *__* ♥ Vai näenkö mä vaan harhoja.. Mutta siis aivan täydellisiä noi kuvat, jossa näkyy selkeästi värikäs metsäinen tausta! Superkaunis valaistus ja kaikki äää <3

    Möhmöh, mua surettaa heti kun vaan mietinkin sitä, että tää sun tarina loppuu kesällä ;--; Tää on jo niin pitkään pyöriny, ja tää on ollut ihan huikea alusta alkaen.. No, kaikki hyvähän loppuu aikanaan uwu' Joka tapauksessa tää oli mahdottoman upea osa tätä sun tarinaa, kaikki kuvat ja vuorosanat oli sitä kunnon Sonja-laatua! ♥ ^-^
    Seuraavaa postausta innolla odotellen~ <3

    Ps. Toi ensimmäinen aloituskuva on aikas suloinen kheheh~ x3 Sä ja Izaya olette varsin söpö parivaljakko! Enemmän kuvia teistä kahdesta kiitos 8)) *alkaa vaatia Sonja x Izaya -shoottia eiku mitä*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MITEN JAKSAN VASTATA edellisen postauksen kommentteihin vastasin yhteisesti mutta kun tähän olitte pistäneet niin monenlaisia mietintöjä niin en kehdannut....okei olitte te edelliseenkin mutta näihin kommentteihin on hauska vastata mutta 2 x 14 = 28 kommenttia ja oon täällä kipeenä niin..too much work to me :'-(

      pfftt sinä et saa mitää mun kyvyistä, sunhan niitä kykyjä pitäisi meille muille lahjottaa Σ(゚艸゚*) ja jjoo, Illuusio on Scarletille tosi tärkeä osan tän neidin elämää..ja ei siitä sen enempää 8-) + tiesitkö että tän kuvatarinan inspiraatio lähti siitä kun mun sisko kääntyi mua vastaan siinä että juon kulma aina kaikki tuoremehut meiltä....-.- ei kyllä pidä paikkaansa KÖH

      Jepp noiden neljännen ja viiidennen kuvien taustaa on muokattu ! (niin on muidenkin hieman, mutta noissa se taitaa näkyä eniten haha) Mä vaan gimpillä pistin kaikkia kivoja glittereitä noihin ja WOLAÁ~~

      Ps. unissasi ;-)))

      Poista
  10. Mää istun tässä häkeltyneenä kuunnellen love me like you do (ihana biisi.) ja yritän raapustaa sulle upean kommentin.
    Mutta wow, aivan ihana kuvatarinan osa, rakastan Michelleä, se on niin kaunis ja suloinen, oikeesti tuo vaaleanpunainen peruukki ja kaikki, täydellistä.
    Michelle parka, se on niin pieni vielä ; o ;
    Wowow, okei jatkahhan taas pian, ja tää on upea !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä taas kuuntelen tällä hetkellä bts danger biisiä XDD (mun musiikkimaku menee Ariansta Linkin Parkiin ja siitä johonkin elektroniseen ja siitä johonkin randomiin krockiin ?? vai onkohan toi poppia EN TIEDÄ)

      Mutta kiitos paljon, Michelle parka kyllä joo :-( surullinen kohtalo tällä

      Poista
  11. // Blogin uusi ulkoasu on ihana, rakastan tuota banneria! ♥

    Vaikka tämä ei ollutkaan tapahtumarikkain jakso kuvatarinassasi, pidin tämänkertaisesta osasta todella paljon - siitä saattoi tulla suosikkini tarinasi jaksoista tähän asti. > w < Scarlet vaikuttaa niin inhimilliseltä kertoessaan Illuusiosta -- ei ihme että paikka on tälle niin tärkeä, Scarlethan on tuntenut sen koko elämänsä.

    Michelle tapasi vihdoin kunnolla siskonsa ~! Pakko kysyä että onko kuvatarinan neljännen ja viidennen kuvan taustan värit saatu aikaan kuvanmuokkauksella, vai onko kuvat otettu todella kauniilla säällä - kuvien värimaailma näyttää unenomaiselta ja maagiselta ja sopii tarinaan hyvin, Scarlet ja Michellehän ovat Illuusiossa. ^^ Onnistuit lopettamaan tarinan niin, että siihen jää pakostakin odottamaan jatkoa, voi Michelleä. >^<)// Postaathan taas kun ehdit! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. // jeij hyvä kuulla että pidät siitä !

      Joo tässä osassa oli tarkoitus vain no..hämmentää teitä :'^ No tän ideana oli tuoda juuri tuo esille että Illuusio syntyi silloin kun Scarletkin syntyi. Ja muokkasin gimpillä neljännen ja viidennen kuvan, pistin tohon taustaan jotain kimalteita ja kaikkea muuta hennosti ja siten sain aikaan noi kivat värit :-3 Mutta kiitos paljon <3

      Poista
  12. Apua rakastan ehkä hieman liikaa sun tapaa tehdä kuvatarinoita, saanko sun tarinantekotaidot? ;_;
    Michelle ja Scarlet ovat molemmat aivan ihania nukkeja, tykkään tosi paljon molempien ulkonäöstä ja luonteista ;^; ♥ Michelle on ihanan voimakastahtoinen ja suloinen, tahtoisin kovasti tuntea tuollaisen ihmisen (what) ~

    Ja nämä kuvatkin ovat niin älyttömän hyvälaatuisia ja tarkennukset ovat oikeissa ja paikoissa ja duhh kadehdin sua ;_; <3 En nyt osaa kommentoida tätä tämän järkevämmin, mutta kerrassaan aivan ihana postaus ;u; <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (kaksi kommenttia, kyllä mä jaksan tän jlk lähden koneelta pois, oon ollut tässä jo koko aamun..)

      ET SAA eka Annika pyytää osaa näistä ja nyt sä kokonaan...are u not ashamed .-.-.-. ? molemmat teistä, tiedätte että omistatte upeat kuvaustaidot ja hyvät kuvatarinat niin älkää tulko pyytämään tällaselta mitään taitoja pyhpah

      MUTTA KIITOS ja ei tarvitse kadehtia D: <3

      Poista
  13. Apua jälleen mahtava osa! Kuvat on laadukkaita ja kuvakulmat onnistuneita, ja sun nuket aivan liian söpöjä. En malta odottaa seuraavaa osaa x3 !! (apua tämä on aivan liian lyhyt kommentti mutta kiire D;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ei mitään, mäki oon ollut (tai no OLEN) epäaktiivinen bloggerissa ja oon aika huono vastaaja, mutta kiitos että kiireestäkin huolimatta kommentoit jotain <3 ;_;

      Poista
  14. waah ihana osa ;---; oot vaan liian hyvä tekee kuvatarinoita <3

    VastaaPoista