sunnuntai 15. joulukuuta 2013

we are here, but you are not here




"Niin lähellä totuutta, niin kaukana silti siitä ja kun viimein saavutat sen olet.."



IMG_2406

Olet...mitä?

Varmaankin elossa.


Picfic: Dead Birds




IMG_3323

Yukari: *horjahtelee juostessaan*




IMG_3334

Yukari: *läsähtää polvilleen* En.. *pitää pienen tauon* en aijo juosta enää metriäkään .____. 




IMG_3349

Yukari: *huokaisee* Minkälainen pupupöksy minustakin on tullut? Juoksen henkeni edestä karkuun *naurahtaa surullisesti* säälittävää




IMG_3359

Scarlet: *kävelee tyynesti* Säälittävää kerta kaikkiaan Yukari..





IMG_3370

Scarlet: Juosta nyt minua karkuun. *huokaisee tyytymättömänä* Kuinka monta metriä siis pääsit karkuun? Kolme vai jopa kaksi metriä? *pilkallisesti*





IMG_3393

Yukari: *jähmettyy* Mahdotonta.





IMG_3402

Yukari: Miten? Miten sinä olet pystynyt seuraamaan minua tänne asti. Minä, minä luulin olevani sinua nopeampi juoksemaan, eikö se jo koulun liikuntaunneilla käynyt selväksi? Minun piti voittaa sinut aina--


Scarlet: Hah, vai että aina.



IMG_3430


Scarlet: Yukari sinä olet kuin hmm... sanotaanko nyt että koira.

Yukari: ja paskat mikä koira?



IMG_3440

Scarlet: Olet koira siinä mielessä, että aina kun kutsun sinua niin tulet luokseni, etkä koskaan pääse karkuun omistajasi kynsiltä~




IMG_3471

Scarlet: *kävelee Yukarin taakse* Oletko samaa mieltä kanssani? Että palaat aina haluamattasi luokseni tai toistepäin.




IMG_3486

Yukari: Tuo kuulee ajatukseni, tuo pitää minua koirana..tuo ärsyttää minua. *huokaisee syvään* Mutta minä olen sitä silti nopeampi. *mutisee hiljaa itsekseen* Yksi, kaksi, kolme...


Scarlet: Hm?




IMG_3498-horz

Yukari: *katsoo tarkasti Scarletin kädessä olevaa pulloa*




IMG_35102

*pamahdus*




IMG_3521


IMG_3532

Scarlet: *kaatuu täristen maahan*





IMG_3537

Yukari: *lähtee kovaan juoksuun*




IMG_3546

Scarlet: *järkyttyneenä* Mi- minun vereni.



IMG_3557

Scarlet: *tuntee kuinka oma sydämensä sykkii raskaasti* Miksi. Miksi juuri nyt? Minun elämäni on pilalla *toistaa hiljaa itselleen* minun elämäni.




IMG_3574

Scarlet: *nauraa vihaisena* Oh Yukariseni, olet kyllä niin kuollut.




IMG_3587

Scarlet: *puristaa kätensä vihaisena nyrkkiin* 




IMG_3589

*sumua alkaa ilmestyä Scarletin ympärille*

Scarlet: Halkaisen kauniit luusi, jokaisen yksi kerrallaan..



IMG_3606

Scarlet: *aukaisee nyrkkinsä* Ja kun ne ovat halkaistu, sinä olet kuin.. *naurahtaa* marionettenukke, pystyn liikuttelemaan sinua ihan minne ikinä haluankin.






IMG_3620

Scarlet: *surullisena* En ymmärrä tuollaisia olentoja. Ne ovat kuin jostakin omasta maailmastaan, toivoisin vaan, että ne kituisivat kuolien pois saastuttamasta omaa maailmaansa.




IMG_3624

Scarlet: Onneksi siihen on nyt parannus. Minä tapan ne kaikki saastuttajat, vaikka siihen menisikin ikuisuus.. *kylmästi* Mutta sitä en aijo tehdä täällä.




IMG_3635

*pieni korento ilmestyy Scarletin sormen päähän*



Scarlet: Qua resurget favilla, näytä sille hänen oma kohtalonsa~ *kolkosti*




IMG_3648

Yukari: *juoksee kiireen vilkkaa eteenpäin*




IMG_3660

Yukari: *tuntee pistoksen jalassaan* M-m-mitä helvettiä? *hätääntyneenä*




IMG_2904


Hyvästi Yukari

ja maailma


IMG_3351


Scarlet: *mielipuolista naurua* Ja tervetuloa minun aikakaudelleni !




IMG_3676

Yukari: *kaatuu maahan* Lopeta, älä huuda, en ymmärrä huutamista *kiljuu* LOPETA !!




IMG_3692

*askelia*


Yukari: Helvetti, se on tulossa tänne..




IMG_3703





IMG_3709


?: *lempeästi* Kuka sinä olet?


Yukari: *hämmentyneesti* Mitä?




IMG_3732


?: Hei, nouse ylös nyt ja vastaa minulle.




IMG_3757

Yukari: *nousee arasti ylös*




IMG_3770

Yukari: Kuka olet pikku lapsi-- *hiljenee äkisti*


?: Hiljaa. Minä esitän kysymykset.





IMG_3775


?: *osoittaa aseella Yukaria* Yksikin epäilyttävä liike, niin päässäsi on reikä, okei? 




IMG_3788

?: Minä kysyn sinulta, kuka sinä olet?




IMG_3794


Yukari: Rauhoitu, tehdään kompromissi. Minulla ei ole asetta, joten en voi vahingoittaa sinua mitenkään.




IMG_3804

Yukari: Minä en tiedä, mitä on tapahtunut, joten minulla olisi vain yksi kysymys. *hermostuneena* Joten voisitko pistää tuon pyssysi pois nyt?




IMG_3811

?: *laskee aseensa alas* Okei, antaa kuulua. Kuka olet ja mistä tulet?




IMG_3827


Yukari: Olen Yukari ja tulen.. hetki pieni. Tulen? Enhän minä ole minnekään matkannut, olen siinä samassa metsässä jossa juoksin Scarlettia pakoon..ehkä.




IMG_3833

Yukari: Olen Yukari ja en tiedä, että missä olen. 




IMG_3853

?: Hm vai että Yuukar.

Yukari: *ärtyneesti* Siis Yukari x____x

?: Turpa kiinni. No ilmeisesti et siis tiedä, että missä olet, no itse asiassa en minäkään tiedä, mutta..



IMG_3866


?: Jumalamme kutsuu tätä paikkaa 'Hallusinaation vastakohdaksi'.




IMG_3888

Yukari: Jumalanne, kuka on jumalanne? Mitä hän tekee, lähettikö hän minut tänne..jonnekin--


?: Se kompromissi. Yksi kysymys, ei muuta.




IMG_3894-vert

?: Mutta katso tuonne. Tuo on miedän jumalamme..




IMG_3920

Yukari: *kääntää päätänsä* ?




IMG_3939

?: Scarlet oli kolme päivää sitten niin vihaisella tuulella, että kaatoi parisataa puuta matkallaan ja kirosi koko ajan kaiken maan ja taivaan väliltä.




IMG_3941

Yukari: Scarlet ?! Kolme päivää sitten? Mitä helvettiä tämä on.




IMG_3956

Yukari: Onko siis Scarlet ju-- *hiljenee* jumalanne... *katsoo edessään olevaa savuavaa kehää* Hän katosi kuin tuhka tuleen. 




IMG_3966

Yukari: *huokaisee syvään* Joudun siis näköjään pärjäämään omillani, täällä


jossakin.



ilta tulee


IMG_3967

Yukari: *kävelee eteenpäin öisessä metsässä*




IMG_3988

Yukari: *pysähtyy äkisti lumoutuneena*




IMG_4005


Yukari: *katsoo ylös taivaalle*




IMG_4027

Yukari: Vai että hallusinaation vastakohta....




IMG_4044

Yukari: Onko tämä sinun Illuusiosi,


Scarlet?




IMG_35102



IMG_3269

?: *huokaisee* Tuo nainen juuttui siis itse omaan hiirenloukkuunsa, vai mitä ?


*hiljaisuus*



IMG_3274

?: Mm, pitäisikö minun tappaa tuholainen

vai jättää se eloon?



~                      ~                     ~



IMG_3290

katsokaa nyt sitä, mun unelmieni nukke on viimein käsissäni ;_____; Sanotaan nyt sitten kaikki tervetuloa tälle uudelle herralle ja sen nimi on sitten Oz~
Ja kuvatarinassa näkynyt sinihiuksinen tyttö, oli omassa persoonassaan Tewi, ei kukaan muu (8
& koska tämä oli menneisyys tarinan viimeinen osa ja jos muistatte ne kaksi kysymystä jotka esitin ennen tämän koko menneisyys tarinan alkua (ne jotka ei muista tai tiedä tästä mitään niin klikklik) Ne kysymykset ovat siis:
- Mikä Illuusio on?
- Kuka Illuusion on luonut?

niin, että kumpaan kysymykseen te nyt pystytte vastaamaan mielestänne vastaamaan~ ? 

20 kommenttia:

  1. Aaaaawwws ihana tarina! Oot niiiiiiin hyvä kuvaan! C;

    VastaaPoista
  2. Mikä mahtipontinen lopetus tälle tarinalle, wow oon ihan mykistynyt ja köh hieman järkyttynyt vielä, joten tuleekohan tästä kommentoimisesta mitään ö___ö No ehkä mä kykenen! u 3 u
    Huuh toi alku oli pelottava ja noi mahtipontiset alkutekstit sopi tähän tosi hyvin, ne toi semmosta jännittävää tunnelmaa ennen kuin ehti päästä edes aloittamaan koko tarinaa~ Se onkin pääasia, koska mahtipontinen aloitus ja lopetus tekevät tarinasta juuri mielenkiintoisen ainakin mun mielestä >3< (Okei tää tarina oli kyllä mahtipontinen muutenkin kuin vain alusta ja lopusta, mutta silti)

    Toi musiikki sopi himputin hyvin tähän tarinaan, mahtava valinta veli-chan! ^3^ Aluksi kun luin tän tarinan ilman musiikkia (koska iPad..) niin tää tarina oli sairaan pelottava, ja sitten kun luin tän nyt musiikin kanssa niin oh sweet tsiisus liian jännittäväää *___* <3 Kyllä, toi musiikki oli täydellinen valinta tähän. Sun musiikkivalinnat on ollut kyllä aina täydellisiä! Ja Scarlet, oi vihainen mutta jumalainen Scarletto oli tässä tarinassa ihanan...voimakas ja sen yliluonnolliset taidot tulivat loistavasti esiin ;o; Ja muokkaukset oli taas suoraan jostain taivaasta, koska kaikki noi sumut ja korennot sopi noihin kuviin kuin nenä päähän. Eikä ne myöskään vaikuttanu ylimuokatuilta vaan aidoilta *w* Toi kohtaus, jossa Scarlet suuttuu ja huutaa 'Halkaisen kauniit luusi, jokaisen yksi kerrallaan..' oli yksi lemppareistani, koska Scarlet ja raa'at uhkaukset ovat mitä parhain yhdistelmä (8 Waah ja Yukari sai kerrankin tuntea nahoissaan Scarletin voiman!~ Toi koko kohtaus oli kuvattu mielettömän hyvin, kaikki muokkaukset ja kuvakulmat ja kuvien rajaukset teki semmosen elokuvamaisen tunnelman ja musta jo hetken oikeasti tuntui, että ohhoh ainiin mähän istunkin turvallisesti tässä koneen ääressä enkä Illuusiossa Q w Q
    Hihii Tewi oli niin söpö tossa asussa, ja vaikka sillä oli ase kourassa, niin se näytti silti niin himpskatin söpöltä ;3; <3 Tewin badass-puoli tuli hyvin esiin tässä, on hauska nähdä että muutkin kuin Yukari ja Izaya osaavat olla koviksia (; Hehee Yukarin ja Tewin kompromissi oli muuten kiintoisa >w< Ja se, kun Tewi sanoi Yukarin nimen väärin ja Yuu hermostui siitä, oli tosi söpö kohta :3 Uskomatonta, että sait tähän dramaattiseen ja jännittävään lopetustarinaan myös huumoria mukaan, minulta se ei onnistuisi ^////^ Ja Sonja-huumori (sekä Sonjan nukkejen huumori) on vielä kaiken lisäksi parhaimmasta päästä naaw 8'3 Myöskin Yukarin haikea katse tonne taivaalle oli upea, koska siitä tuli semmonen pelottava ja aavemainenkin tunnelma, ja Yuu kaiken lisäksi näytti tossa ylhäältä päin otetussa kuvassa niin yksinäiseltä Q u Q

    Et arvaakaan kuinka mun sydän hypähti kun näin Ozin *A* Oz on vaan niin täydellinen herra, ja tiedän että sä oot suunnitellu sille jo aivan uniikin ja grandiloquentin roolin sun seuraavaan tarinaasi! Onnea veli-chan vielä kerran Ozista, hän on kyllä maailman ihanin taeyang oooh Q____Q Noi ton tarinan kaksi viimeistä kuvaa oli ihan sairaan hienoja, jäin tuijottamaan niitä suu auki, koska Ozin asu on täydellinen ja Oz on muutenkin täydellinen 8---) Sanoinko muuten vielä että Oz on täydellinen? eiku. Viimeisestä kuvasta mun ei varmaan tarvi edes sanoa mitään, koska Oz ilman paitaa on liian hotti näky. *3* + toi sen ase on hauskasti tossa kuvassa, miten ihmeessä sait sen pysymään pystyssä? (Melkein näyttää siltä kuin se leijuisi ilmassa *o*) Mutta tosiaan, ihanaa että sait vihdoinkin Ozin ja odotan niin näkeväni herrasta lisää kuvia! Toivottavasti teet siitä pian semmosen superhienon shootin, jossa ne sen siniseksi dippivärjätyt latvatkin näkyy<3

    .. köh kommentti jatkuu seuraavassa osassa XD koska ei mahtunut tähän

    VastaaPoista
  3. Pakko vielä kehua, että laatu tässä tarinassa oli taas ihan paras, ja tästä tarinasta huomaa taas kerran sen kuinka paljon oot käyttänyt tähän vaivaa! ;3; Kaikki kuvakulmat ja nukkejen asennot sekä vuorosanat oli silkkaa rakkautta. Ja myöskin tää koko tarinan juoni ja sen toteutus on ollut alusta lähtien ihan mahtava, saat olla kyllä ylpeä tästä menneisyystarinan päätösosasta! *3* On ollut kyllä mahdottoman suuri ilo seurata tätä tarinan kulkua, nyt vaan odottelen innolla seuraavan tarinan alkamista. > 3 < Tahdon niin tietää, minkälainen herra Ozista kehkeytyy tän tarinan kannalta. (Joojoo myönnetään Ozista on tullut pienoinen lellikkini vaikkei hän edes ole nukkeni, hups 8'D)
    Aivan täydellinen tarina siis kertakaikkiaan, ja anteeksi taas tästä sekavasta kommentista mutta kun kirjotin nyt kaiken mitä mun päässä liikkuu tästä tarinasta ;__; Kaikki sun tarinat on ollu aina niin uniikkeja ja jännittäviä<3 Toivottavasti sä oot itsekin tyytyväinen tähän sun tarinaasi, koska syytä ainakin olisi n__n Oot kyllä mahtava tarinoidentekijä! <3
    Innolla odottelen seuraavaa postaustas, mitä se ikinä tuleekaan sisältämään ^-^ (Ehkäpä jotain jouluista? 8'3 *toiveikas*)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. O________O Mikä tämä pitkä kommentti on Q//////Q ? En osaa vastata tähän asdfks veli sinä senkin u3u' no i will try
      Hihii kiva kuulla, että toi musiikki sopi tähän ^3^ Onneksi tällä kertaa ei ollut vaikeuksia valita sitä é u è'
      Scarlet: Haha minä olen kyllä aika voimakas ((((8 kiitos paljon Annikaiseni~ <3
      Yukari: E-en minä tuntenut nahoissani mitään Scarlettia u o u'
      Tewi: Minähän olen aika pahis >3 Yukari on kyllä aika heikko minua verrattuna...tai no oli ,o,
      Minä: . . .Niin joo naaaws kiitos kuitenkin paljon veliseni >3< <3
      Haha vai että on Ozista tullut jo veljeni lemppari (8 Ozin hahmosta yritän tehdä parhaani mukaan mielenkiintoisen hahmon ^^' Ja toi ase nojaa silleen upeasti tohon kynttilään niin sen takia se pysyy pystyssä ;3 !
      Ei tämä kommentti ollut sekava vaan aaagh liian pitkä ja ihana ;_____; <3 kiitos ihan hemmetisti tästä kommentista ja joo seuraavan postaukseen tulee jotain...mutta se ei ole nyt kamalan jouluista ;//////; anteeksi

      Poista
  4. Hei, täytyy nyt näin ekaksi pyytää anteeksi etten kommentoinut viime postaukseen, mun oli koko ajan tarkoitus mutta tää kone sekosi jotain outoa ja jämppäsi aina kun yritin kirjoittaa kommenttia mihin tahansa blogiin. x___x Mutta katsoin sen postauksen kyllä ja hienoja kuvia olivat, jumaloin Yukarin peruukkia~ ♥
    Tämä kuvatarina oli jälleen kerran hyvin mystinen ja jotenkin mielipuolisen sekava (mutta tarkoitan sitä siis hyvällä!), niin kuin kaikki edellisetkin, tähän tarinaan ei kyllä menetä mielenkiintoaan! ♥ Kuvien laatu oli totta kai hyvää ja kuvakulmat jännitystä luovia, nuket kauniita ja vuorosanat kiinnostavia, sekä muokkaukset hienoja kuten muokkausmestarille sopiikin!
    Tosi kiva oli nähdä Tewiäkin kuvatarinassa! c: Niin suloinen neiti on kyllä. ♥ Tewin ja Yukarin keskustelu oli hyvin mielenkiintoinen (hahahah "Yuukar" xD) ja jätti ilmaan monia kysymyksiä, en malta odottaa että saan niihin vastauksen seuraavissa osissa. owo
    Ja sitten tämä uusi herrasi, oh my mikä mies! *Q* ♥ Gyro on niin ihana nukkemalli ja herrasi on kyllä aivan mahdottoman upea, en malta odottaa että saan lisätietoa hänestä. owo Oz on hyvä nimi, sopii loistavasti! c: Tuo kuvatarinan viimeinen kuva oli hieno ja salaperäinen, tykkäsin paljon!
    Innolla odotan siis seuraavaa postausta jälleen kerran, mitä se nyt sitten ikinä tuleekaan sisältämään! owo ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih eih tuhma kone sulla , u , ! Mutta ei se haittaa, kiva että pääsit nyt kommentoimaan n u n !
      Hah XD Kiitos, olen otettu ihanista sanoistasi , 3 , ♥ Juu mä pistinkin Tewin ihan vain muuttaakseni tän kuvatarinan loppuosaa hieman 'sekavammaksi' ja mysteerisemmäski (8 ja Tewiä ei ole muutenkaan pitkään aikaan näkynyt > n <' (hups)
      Gyro on kyllä ihan täydellinen nukkemalli *3* ihanin koko maailmassa heti Aman jälkeen ; o ; <3
      Noh seuraava postaus tulee sisältämään tekstiä....ja tekstiä....ja kuvia (8 niinkuin aina mutta kiitos tästä kommentista >3< !

      Poista
  5. Okei.
    Tää kuvatarina oli jotain lumoavaa, en pysty muuta sanomaan o.o ♥

    VastaaPoista
  6. Taivas. Tämä. Tarina. On. Liian. Upea.

    Sinun blogisi on niitä harvoja blogeja, joiden uudet postaukset saavat aiheutettua minulle kohtauksen. Että alan hyppimään ja hihkumaan ja aiheuttamaan huomattavaa hämminkiä ympäröivissä ihmisissä. Minua pidetään varmaan hulluna.

    Ja niin kävi nytkin. Koska kuvatarinasi on MAHTAVA UPEA AEEEAAA OIKEASTI IHAN LIIAN HYVÄ MITEN SINÄ OSAATTTTT!???? Kaikki on niin täydellistä ja kaikki osaset sopivat toisiinsa virheettömästi, tarina etenee niin mystisenä ja gbsrljfnaeöknf. En osaa kommentoida, koska tuo upeus lamauttaa aivoni joka kerta kun olen lukenut uuden osan tarinaa.

    Pelkäsin kokoajan että sinun tarinasi Illuusio olisi liian samanlainen minun Illuusioni kanssa, mutta meidän Illuusiomme taitavat toimia hieman eri tavalla. Minun Illuusioani ei tosin ole esitelty... Vielä heheheh >:3 Ja en tiedä sinun illuusiostasi tarpeeksi, mikäli ovat liian samanlaisia niin voin muuttaa asioita (tosin minun Illuusioni on maailma, linkki, portaaliliikenteen keskus jne). Mutta juu, jatkaajatkaa tarinaa, koska olen koukussaa ja tämä tarina on liian ihanaa. Ja Oz on komistus :3


    Ja hehkutampa vielä loppuun tuota, miten ihanasti aloitat postaukset jollakin... Miksi noita kutsuisi, mystisiä lauseita, sanoja, tekstinpätkiä, joissa ei ole mitään järkeä mutta tavallaan on. Blogistasi tulee tietyllä tavalla mieleen Yösirkus, ja se on minun kirjoittamanani suunnilleen suurin mahdollinen kohteliaisuus, sillä Yösirkus on lempikirjani, jonka olen lukenut yli seitsemän kertaa... Alle vuodessa x) Unenomainen, taianomainen, sekava mutta selkeä... Koukuttava täydellinen dreamlike. Samat adjektiivit pätevät kun puhutaan sinun blogistasi.

    Leikitään että tämä on hieno lopetus kommentilleni, koska valkeat tähdet ovat kivoja: ☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...kävin lukemassa tämän uudestaan ja yep, se on edelleen liian ihana. Miten tarina voi olla näin hyvä?

      Poista
    2. XDXD No älä nyt sentään pomppimaan rupea tai no miten vaan koska kyllä mäkin aina pompin jos joku paras ihminen postaa ja näytän varmaan joltakin duracell pupulta ö____Ö
      Apuwaah ei saa kehua noin paljoa u////u' Kiitos ihan sairaan paljon ! <3

      Heh en mä usko että meidän Illuusiot olisi samanlaisia. En osaa edes selittää tätä mun Illuusiotani tai osaan mä sen selittää, mutta jos alkaisin selittää sitä tässä niin koko tarinan ydin paljastuisi XD Mutta mä otan ton Illuusion liian kirjaimellisesti ^^'

      Hoo onhan noita kivoja alkutekstipätkiä kiva kirjoittaa >:3 Whaaat oikeastikko, eikäh olen otettu thank you so much ; 3 ; !!1 <3
      8D vai että uudestaan olen nyt otettu kahdesti tai kolmeasti tai okei nyt lopetan

      Poista
  7. Saan sydänkohtauksen aina, kun sä teet postauksen. Tää on oikeesti jotain niin mahtavaa, kuka tekee näin hemmetin hyviä kuvatarinoita? Ja toi musiikki, äh, ei mulla oo mitään sanottavaa. Tää on täydellinen ö____ö ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ö_____ö Älä nyt sydänkohtauksia saa tai minut nimetään vielä rikolliseksi 8D (tai minähän olen jo, eiku) Mutta apuwaah kiitos tästä kommentista ;_____; <3

      Poista
  8. Oikeesti, tekee mieli kirjottaa metrikommentti ja kuvailla jokasta kuvaa tuhannella lauseella - mutta arvaas kuka on laiska? Oz on tosi komistus eikun söpöläisyys eikun nättimys >3<

    ht9reuijfiodjsmiodsiohuitjwodskpögjncidufys0pjdoiafndsh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 8D älä anna laiskuuden vallata sinua ! Hehe Oz kiittää ja kiitos muutenkin :'3 ~

      Poista
  9. Sonjaa anteeksi en voi vastata kysymykseen koska olen vain niin ultra sekaisin upeasta tarinasta, aaaghhh mikä juoni, musiikki jotain ihan täydellistä, vuorosanat naaawsss, vaatteet ja muokkaukset ylitäydellistä ja mun kommentointitaidot jostain huitsin kakasta -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se haittaaah~ Haha kiitos paljon ja ei tää siun kommenttisi ole mistään huitsin kakasta ; o ; !

      Poista
  10. ANTEEKSI KUN EN OLE TÄNNE KOMMENTOINUT ;______________________________; Mulla on ollu oma nukkeharrastus vähän tauolla ja blogiin en oo päässy kirjautumaan, ja... no niin jäi vähän kommentointikin taka-alalle ;_________; ! Mutta nyt olen täällä ja blogi ongelmat olen saanut loistavasti kuntoon, nimittäin Audrey, Bonnien, Kliian ja Akain elämää voi seurata nykyisin osoitteessa http://leijonarubiinii.blogspot.fi/ :3 Anteeksi mainostus [koko ajan pyytelen anteeksi] mutta vanhaan blogiini aina kommentoit, joten ajattelin uudenkin ilmoittaa jos siitä ei haittaa ole! ;) Eli nyt olen palaamassa nukkeilun pariin, ja mulla oli sitä kyllä kauhea ikävä ;^; Intoa nostaa kummasti nää sun mielikuvituksekkaat&laadukkaat tarinaiset, joita on ilo lukea ;3 hihi. Vaikka en olekkaan viimeisimpiin (?) postauksiin kommentoinut, ne on silti luettu. c: Alan hieman ryhdistäytyä tämän kommentoimisen kanssa c: jajajjajajajaaj jatkahan tarinaa kiltti Sonja :3 Ja kivaa joulua sulle ja sun nukkeporukalle, jota mulla muuten oli kanssa ikävä!!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mitään haittaa ! Kyllä mä ymmärrän sen jos tää koko harrastus on ollut sulla tauolla ;o; Mutta tervetuloa takaisin > 3 <
      Hih kiitos paljon kehuista ♥ Juu uusi tarina jatkuu sitten tammikuussa, että sinne asti odotellessa :'D Jeij kivaa Joulua sulle ja sunkin nukkeporukalle sinne ! >w< ♥

      Poista