maanantai 1. heinäkuuta 2013

〃Haters gonna hate, ducks gonna duck, quack〃


muokattu 2.7 seuratkaahan minua sitten bloglovin avulla, linkki löytyy tosta reunasta ^-^ ~



"Nyan !" ~~ feel like so

puhun taas tossa keskellä postausta Mä palasin sunnuntai iltana Viitasaarelta ja oli hauska matka :--3 Pistän toiseen blogiin sitten kuvia sieltä Mutta mä stressasin silti Д Stressasin nimittäin tätä kuvatarinaa, koska
a) Tää oli liian pitkä miulle
b) Olin huolissani sää tilasta (tässä kuvatarinassa aina välillä paistoi aurinko ja välillä oli pilvistä, joten älkää antakon kuvien valoisuuden häiritä ;__; Yritin muokata niitä pois, mutta tehän sen päätätte, että onnistuinko mä vai en)
c) Haluan Yukarille obitsun ennen seuraavaa kuvatarinaa

c- kohta ei ollut kyllä mikään syy  ´

toivottavasti ette pety, koska hmm, tätä oli välillä vaikea kuvata ja vielä kun tää oli Yuksuttimen saapumiskuvatarina niin, gomenasai ; 3 ; ...





You are the one who is always in trouble


Scarlet: *kävelee linkuttaen jalkaansa*






Scarlet: Olikohan se sittenkään hyvä idea halkaista omaa jalkaansa?






Scarlet: *huokaisee hermostuneena* Tyhmä, tyhmä minä.





Scarlet: *tuntee jalassaan pistoksen*





Scarlet: Auts *kaatuu*





Voi ei,



olisi sittenkin pitänyt ajatella



 hieman silloin.





Scarlet: *tunnustelee jalkaansa* Mutta en olisi silti pystynyt tekemään mitään, vaikka olisin ajatellutkin, koska minun korento hallusinaatio ei ole ihan normaali. Kun hallusinaatio herää minun sisälläni, en vahingoita itseäni vaan muita nukkeja.





Scarlet: *hymähtää* Ehkä minun pitäisi ostaa uusia taikakirjoja ja lukea enemmän tästä illuusiosta. Haluan nimittäin parantua ja mahdollisimman pian.






Scarlet: Hm?





Scarlet: *huomaa kuinka hänen laukkunsa oli avautunut*






Scarlet: Voi ei, voi ei, minne se on mennyt *tutkii laukun sisältöä*






Scarlet: *katselee ympäristöä*






*huomaa rannerenkaan* Siellä!





?: SCARLET!



Scarlet: *pysähtyy*






Scarlet: *kääntyy varovasti huutajaa päin*






?: *kävelee vihaisesti Scarletin luokse*





?: *lyö Scarlettia*




Scarlet: *kaatuu maahan* Mitä? Mitä tämä nyt on?






?: *istahtaa raivoissaan Scarletin päälle*





?: *tarttuu Scarletin paidasta kiinni*






?: *vihaisesti* En koskaan, en koskaan anna sinulle anteeksi! Sinä tapoit heidät, minä näin sen!







Scarlet: Helvetti, joku siis vakoili minua silloin










?: *lyö Scarlettia uudestaan* Anteeksi antamatonta, anteeksi antamatonta.






Scarlet: Taas minua lyödään, eivätkö ne ensimmäiset tappoiskut jo riittäneet? Pitääkö minun taas kostaa. Hemmetti, silmissä sumenee jo.






*läimäyksiä*






Scarlet: *on menettämässä tajuntansa*



?: Anteeksi antamatonta, anteeksi antamatonta, anteeksi antamatonta…






?: Hei pikku rääpäle Yoshika, kuinka kauan ajattelit vielä jatkaa tuota?




Yoshika: Älä puutu tähän. Olit itsekin paikalla ja näit myös itse, kuinka hän tappoi sisareni!






Scarlet: Oliko tuokin silloin siellä?





Yoshika: Ja sinähän tunnistit että se nukke siellä oli tämä Scarlet. Mikä sinua nyt vaivaa? Eikö sinua haittaa se, että Ami ja Eimi kuolivat?






?: No, no Yoshika, etkö muka itse kuullut kuinka Eimi toivoi kuolevansa silloin?






Yoshika: *jatkaa Scarletin lyömistä* Minua eivät minun siskoni omat mielipiteet kiinnosta. Haluan vain kostaa.. tai no kostaa ainakin Amin puolesta! Miksi tämä roska edes tappoi heidät?






?: Koska Ami ja Eimi yrittivät tappaa hänet.






Yoshika: *Järkyttyneenä* Miten sitten hän on vielä elossa?





Yoshika: *katsoo vihaisesti Scarlettia* Jos sinä olisit siis kuollut silloin, niin Eimi ja Ami olisivat vielä elossa..






*lyö Scarlettia uudestaan*





?: Lopeta Yoshika.







Yoshika: Sinä et minua määrää!





?: *alkaa kävellä Yoshikaa päin* Lopeta.





Yoshika: En koskaan!






?: *huutaa raivoissaan* Jätä Scarlet jo rauhaan!





?: *lyö Yoshikalta tajun kankaalle*






Yoshika: *kaatuu maahan tajuttomana*





Scarlet: ..Suojeleeko joku minua? *menettää myös tajuntansa*






?: *katsoo vihaisesti eteenpäin*






?: Yoshika






 älä enää koskaan kohtele kituvaa olentoa noin.


✧    ✧    

'NYT' on aika ja vaaleanpunaisia unelmia (´)

Siinä se nyt sitten oli. Anteeksi jos laatu meni joissakin kuvissa :/ 
Good day everybody ~ Olen yllättävän pirteällä tuulella, vaikka mun nukkumaanmenoaika meni jo kauan aikaa sitten :d eiku Ton musiikin etsiminen oli sitten yllättävän ärsyttävää ja en ole vieläkään varma, että sopiiko toi musiikki nyt tähän kuvatarinaan, hmhm, antiolla ^  Mutta en ole taaskaan postannut pitkään aikaan, mutta mun mielestä postasin ihan hyvin kun eilen illalla tulin :' D
Mulla on muuten tulossa ihan kiva kesä :--3 Koska mulle on tapahtumassa jotain tosi jännää ja hauskaa ja koko kesäloma nyt vaan on niin kiva ja tshihih. nyt on jo heinäkuu ja kohta koulut alkaa nyyyyh ;___;
Tylsyyttäni ja vähän niinkuin pyynnöstä pistän tän postauksen loppuun yhden kuvan, jossa komeilee mun herrani, jota ikävöin junassa ja jota halusin hipelöidä ω



Sonja: Voikun joku on söpö tänään (〃´ω/♪♪ 
Izaya: Turpa kiinni.
Sonja: puhu nätisti 3x

Izaya halusi tappaa itsensä häpeästä, mutta niin.

Seuraavalle kerralle yritän tehdä kuvatarinaa, jos en onnistu niin shootin sitten ~ heimuuten Tewi palleron synttärit on 17.7 ja sinä keskiviikkona me juhlimme Tewiä I-S-O-L-L-A postauksella 

Hyviä heinäkuun alkuja kaikille ihanille... 86 mitä mun silmät näkee ö w ö lukijalle ♥ Kiitos ! ~ Ja 


"Can mew imyagine an imyaginary mewnyagerie mewnyager imyaginin mewnyaging an imyaginyary mewnyagerie ?"

23 kommenttia:

  1. 'Yoshika, älä enää koskaan kohtele kituvaa olentoa noin.' <---- Toi lause pyörii mulla nyt päässä ja se oli pelottava ja mulle tuli kylmät väreet ;___; <3 Ja mulle tuli kylmät väreet tosta koko tarinasta koska ASFDUGHDI se oli paras ja jouduit tekemään sen Annikan häiritessä sinua 24/7, mikä on jo iso suoritus. 8---D Yukari on niin ihana koska sen jokainen vuorosana oli just sopiva siihen tilanteeseen ja kaikki mitä se sanoo on ihanan itsevarmaa. * w * <3 (+ se on söpö :3)
    JA MISTÄ HUONOSTA LAADUSTA SÄ PUHUT, mä näin vain todella laadukkaita kuvia ? Ei ne ollu myöskään sävyltään mitenkään erilaisia, kaikki kuvat oli just ihan mahtavia! ;o; <3 Kuvakulmat oli myös jostain taivaasta. *w*
    OH SWEET SOMETHING Izaya pinkissä hupparissa, i'm in heaven part 3 ; u ; <3 Tiesin että se näyttää siinä söpöltä, toivottavasti herra ei kuitenkaan hyppää parvekkeelta alas :c Jos hyppää niin otan pumpulit pois korvistani ja tulen pelastamaan sen! >o<
    Mutta vielä kerran sanon että IHANA TARINA JA POSTAUS, ja en malta oottaa että opetat muakin tekemään tarinoita ja näytät ne kässärit muhah. >D Anteeksi sekavasta kommentista mutta se johtuu siitä että häiritsit minua kesken kaiken. >n<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä että toi lause nyt pyörii sun päässäsi, toivottavasti se pyöri tän yön yli ;--D Niin just, mä rupesin hermoilemaan siinä yhdessä vaiheessa, mutta onneksi se mato prumprum vauhti nopeni ^^
      Yuksutin kiittää <3 Annika, niiden korvatulppien sijasta sun kannataisi lainata niitä Dexterin laseja 8--D Hah, mutta jos luit ne päällä tätä postausta niin kiitti ´ω`
      Mä pääsin yllättämään Izayan ennenkuin se yritti hypätä parvekkeelta alas c: ! ~ Ja mä en mitään osaa opettaa sitten, ne kässärit just ja just suostun näyttämään ja ei tää kommentti ollut sekava, vaikka häiritsinkin o n o"

      Poista
  2. Oii aivan mahtava tarina ! musiikki sopi musta aivan loistavasti tähän ja loppu just ku sain tän luettuu ::D
    Oii Yukari on ihana nomnom pidän paljon hänestä heh ^.^ Scarlettii kävi sääliks ! mut kumminkin ihana tarina ja hyvä laatusii kuviihan nää oli :3 ♥
    jatkoa ootelles ja Izaya on toosi söpö nwn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, ihanaa että pidit musiikista <3 Ja hyvä ettei se loppunut kesken e__e" Yukari kiittää ♥ No Scarlet on nyt sellainen mangeetti, joka vetää ongelmia itseensä D'8
      Jatkoa tulee varmaankin seuraavaksi kerraksi ^^ Ja Izaya kiittää :--3

      Poista
  3. Todellakin onnistuit muokkauksissas ja noi kuvat on leikattu tosi taitavasti kapeimmiksi aina kun tarvis ja ihana tarinakin ^u^ Sä oot niihn taitava kaikessa! Awwws Izaya on kyl kawaiii >w<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitos tosi paljon rakentavasta kommentista (vai voiko tota aloitusta kutsua rakentavaksi :o ?) Kiitos vielä kerran minulta ja Izayalta ;--3 <3

      Poista
  4. Awws, tä oli niin ihanan pelottava ja mystinen, että mulla meni kylmät väreet selkää pitkin :D Tää oli vaan jotain hienoa ;A; jotkut osaa ^^ Sinä ainakin... Oikeesti haluun lukee vaan lisää tätä tarinaa, postaa se pian! :DDDD En kestäääääh! xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ö 3 ö" Vai että kylmät väreet ^///^ Voih eih, kiitos miljoonasatatuhatta kertaa ; A ;
      Yritän postata mahdollisimman pian ! ;3 Ja yritä kestää Yumi-chan 〃ω〃

      Poista
  5. äwäwä ihana tarina taas ♥ ;___; (kirjotanko noi sun jokasee postauksee !? :o) mut musiikki sopi hyvvin ja hienoi kuvii ja asentoi ;A; Scarlet on liian ihana ja Yukari kans <3<3 ja omnom Izaya on tosi sulonen ;ww; pinkki on nii sen väri ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan sama jos kirjotat joka postaukseen tolleen, koska mä toistan asioita jatkuvasti o w o Ja toihan on niin ihanasti sanottu, nyyh kiitos ;__; ♥ Kaikki nukettimet kiittää ~ Hihi, Izaya mähän sanoin että pinkki pukee sinua ♥ (toivottavasti Izaya ei kuullut tota <__<")

      Poista
  6. Oh tsiisus. owo
    Tää oli upea tarina jälleen kerran! n___n ♥ Tosi jännä ja hienosti toteutettu! Good job Moottinen! :D
    Voi Scarlettia ja sen pikku jalkaa. T^T
    Yukari tulii~ Tää on jännää. Liian jännää. Tee pian jatkoa! Yukarihan tavallaan pelasti nyt Scarletin, mutta muistelin viime postauksista, että neideillä on kuitenkin aika kylmät välit, joten odotan innolla että kuinka tämä etenee. owo
    asdfhjkl;♥ Izayaaaaaa ♥♥♥ Söpö poitsu, pinkki pukee hyvin häntä~ ♥
    Iiiiihhh, ihana postaus kaikinpuolin! nwn ♥ (taas rupee tulemaan vähän sydämiä 8DD)
    Odottelen innolla kuvatarinan jatkoa ja seruaavaa postausta yleensäkin, mitä se sitten ikinä tuleekaan sisältämään~ c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Will-samalla on pakkomielle sydämmiin > o < ♥♥
      Oh thank you very much :--3 Olen otettu, sekä Scarlet on, koska joku muukin välittää sen pienestä jalasta ;___; (mulla on hauskaa kun vastaan aina sun kommentteihin :' D)
      Muahahahha hyvä että muistat sen, että heillä on nykyään kylmät välit 8D (Paitsi että Scarlet ei muista että mistä niillä on kylmät välit :D) Jatkoa tulee ilmeisesti seuraavaksi kerraksi ^-^
      Minä kiitän ja nyt Izayakin saa tulla sen häpeäboksista ulos ja kiittäämään u n u ! (Izaya: *häpeys*...kiitos *pieni hymy*..)

      Poista
  7. OI Sonja- sama! Aina kuvatarinasi ovat ihanan: hyvälaatuisia, jännittäviä ja dramaattisia ^3^ J muutenkin mistäs tuo otsikko on tullutkaan? :DD Taas asiaan :3 ------> Mä rakastan Joka ikistä kuvatarinaa, jonka sä oot tehny ne vaan on niin ammattilaisesti kuvattu ja sanoitettu! Jatka samaan malliin. Ja muuten tuo viimeinen kuva, jossa oli Izaya oli sitten ihana ^3^ Ps. Tuo kuvatarinan viimeinen lause: "Älä enää koskaan kohtele kituvaa olentoa noin." on vain liian jännittävä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nänäww sulla ei ole oikeutta kehua minua ; u ; Nyyh >////< No hei, toi otsikko on tosi hauska, oot varmaan tosi kade kun mä käytin sen 8--D (Kuitenkin repesit sille >:o !!)
      Sinä senkin peruna, ei saa kehua niin paljon, apuwata kiitos ;3 Izaya kiittää ^^ Hoho, hyvä että se jäi sinunkin päähäsi ♥ Kiitos kuitenkin o3o

      Poista
  8. "Yoshika, älä enää koskaan kohtele kituvaa olentoa noin" Miten keksit näitä mahtavia lauseita?! ;___; Ja otsikkokin... Nää kuvatarinat on ihan sairaan hienoja, kohta oikeestaan parempii kun Annikan! mitämäselitän... Izayan kielenkäyttö... Olet todella tuhma poika, Iida on nyt hyvin vihainen! x3 Musiikki sopi tosi hyvin ja nukkejen asennotki ja kaikkiih... jatka tätä äkkii♥

    worldofmypullip.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja todella ihanat muokkaukset!:)

      Poista
    2. Jos totta puhutaan niin en tiedä, että mistä mä noita lauseita repäsen 8--D Jootota toi otsikko :' D Kiitos paljon :--3 Mutta ei nää koskaan niitä Annikan tarinoita voita, koska minä ja Annika tehdään aika erilaisia kuvatarinoita o u o" Joten niiden vertaamiseen tarvitaan tosi paljon aikaa ja mietiskelyä ^^ Hyvä että Izayan kielenkäyttö suututtaa sinua myös ! x3 Hih kiitos vielä kerran c:

      Poista
  9. Sinut on haastettu! >w<

    http://worldofmypullip.blogspot.fi/2013/07/haaste.html#comment-form

    VastaaPoista
  10. ooooooo o u o ♥♥
    niin kaunista jälkeä ♥♥ sul on kyl niin ihanii nukkeja ku vaan olla ja voi♥
    ja sun kuvatarinat on vaan niin..... täydellisiä ♥3♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih apua kiitos ihan sairaasti ≧◡≦ <3

      Poista