lauantai 4. toukokuuta 2013

tungen pääni giljotiiniin,revin silmät ja irrotan varpaat,sydän pomppaa paikaltansa pois,taivas putoo päälleni, kaadan päälleni fluoriantimonihappoa ja syön lampun jälkiruoaksi

Saan nykyaikaan inspiraatioit otsikoihin kommenttejen kautta ?? Älkää kyseenalaistako sitten tota otsikkoa. Se on hieno rimpsu, joka jatkuu niin kauan kunnes näen Annikan desussa ja piste.



The law of Cirno
Kuvatarinan viimein osa. Oon itseni osalta onnellinen kun tää loppuu 8 D Älkää välittäkö jos Scarletin hiukset ovat hieman sekaisin tossa lopussa, koska ennen sitä olin kuvannut metsässä (muurahaisten keskellä) toista kuvatarinaa... TOISTA KUVATARINAA? mitä helvettiä Luitte oikein. Olen keksinyt mahtaisan jutun, josta kerron sitten öh ensipostauksessa lisää :--D

Hah, postasin viimeksi keskiviikkona. Mitää tää nyt on? Okei, mun on pakko kertoa että teidän muiden ihmisten postaukset nostaa mun nukkeintoa ihan SAIRAAN paljon 8--D Lueskelen teidän vanhoja tai tuoreita postauksia ja tulee sellanen "Haluan kuvaamaan" fiilis :3 

Toivottavasti tajuatte tosta lopusta sitten hieman, koska jätin sen tahalleen tollaseen.. tyhmään kohtaan (?)


Picfic: Remember us forever




Izaya:...mahdotonta. Sinähän k-





Tewi: *kaatuu polvilleen* 






Tewi: Izaya.. Sinä typerys ! Mikset kertonut minulle, että olimme tunteneet jo aikaisemmin ? Miksi ?!






Izaya: *järkyttyneenä* Minä-  *pitää pienen tauon* minä en tiedä mitä sanoa.




Tewi: *vihaisena* Sanoisit edes jotain!!





Scarlet: *yrittää sanoa jotain*




Tewi: *yrittää rauhoittua* Scarlet.. Jos haluat kuunnella sitä kun minä huudan Izayalle, niin siitä vaan, mutta jos olisit ystävällinen, jättäisit meidät hetkeksi aikaa kahden kesken.





Scarlet: *hymyilee hieman* Toki.





Scarlet: *kävelee nopeasti pois*





Izaya: Ei sinun olisi noin ilkeästi tarvinnut sanoa..



Tewi: Hiljaa! Nyt sinä saat luvan kuunnella minua.





Tewi: *tarttuu Izayasta kiinni* Sinä valehtelit minulle? *purskahtaa itkuun uudestaan* Miksi?





Izaya: ...Minkä osan meidän keskustelusta kuulit?





Tewi: Sen kun kerroit että miten tapasimme ja mitä minulle kävi. Sen jälkeen.. *keskeyttää puheensa*




Tewi: Mitä väliä sillä on minkä osan minä kuulin?





Izaya: Suunnitelmani epäonnistui, mutta ilmeisesti hän ei kuullut sitä.. Mutta Tewi.





Tewi: *nyyhkyttäen* Mitä?





Izaya: Miten sinä olet elossa?




Tewi: …*surullisen ilkeästi* Arvaa.


Izaya: *huokaisee* Kerro nyt vain. Varmasti tekee parempaa, kun itse kertoo sen, eikä anna toisen arvata..




Tewi: Kun sinä silloin lähdit ruumiistani, niin varmaan itsekin silloin tunsit jotain, koska minä ainakin tunsin. Se- 



Tewi: *rupeaa kyynelehtimään hieman* se tuntui siltä kuin myrkky kulkisi verisuonissani ja yrittäisi tappaa minut, mutta en välittänyt siitä.
Vähitellen kun ”taistelimme” huomasin että sinä olit heikentynyt – Miksi? Koska olit ollut ruumissani niin kauan jo, että veremme olivat ehtineet sekoittua.



Izaya: ^^ *koettaa pysyä Tewin änkytyksen ja höpötyksen perässä*



Tewi: Ja koska veremme olivat ehtineet sekoittua, olin saanut omaan ruumiiseeni sinun vertasi, jossa oli sinun myrkkyäsi. Eli kun sinä ”tapoit” minut, myrkkysi ei ollut enää tarpeeksi vahvaa ja koska ruumiissani oli jo myrkkyä, niin se ei reagoinut siihen millään muulla tavalla kuin lamauttaen minut hetkeksi.



Izaya: Hitto, olenko minä nyt siis heikompi..



Izaya: *katsoo Tewiin*



Tewi: e___e 




Tewi: *nousee ylös*



Tewi: *taputtaa Izayan päätä* Anna anteeksi. Minä taidan seota.



Izaya: *hymähtää helpottuneesti* Palasithan sinä ennallesi. Typerys sinä olet, etkä muuksi muutu.



Sillä välin






Scarlet: *horjuilee*



Scarlet: *valuu seinää pitkin maahan*



Scarlet: *naurahtelee hiljaa itsekseen* Minä..



Minä olen niin kateellinen jumalaksi.


Miksi minun pitää muistaa nyt kaikki?



E N D

ps. tässä teille pieni paljastus tulevasta tarinasta 

18 kommenttia:

  1. Äääää ihana osa tarinaa taas ♥ En malta oottaa seuraavaa tarinaa! *o* Izaya ja Tewi on niin sulosia<3 Ja Scarlet - ah hän on niin nätti! Kuvien laadussa ei ollu jälleen mitään moitittavaa ja muutenki onnistuit taas hirmu hyvin! :3
    Ougaawd - eli sä tulet desuun ja myös Annika tulee? o3o Haluun nähdä sit teijät kummatkin! >m< ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Shiro ; n ; ♥ Hih katsotaan nyt kuinka nopeasti ehdin muokata noi yhdet kuvat tosta seuraavasta tarinasta :-3 Nuket on ihan otettuja nyt > o <
      Juuh minä olen ainakin tulossa 8) ! Eh, oon sitten näin varoitukseksi sellanen yksinharhaileva hörhö, jolla on halipula >////<

      Poista
    2. MINÄ VOIN HALAILLA IHMISIÄ! 8D
      Mä oon taas luultavasti tosi hämmentyneen näköinen ihminen ja harhailen siellä ympäriinsä D:

      Poista
    3. Valmistaudu sitten elämäsi rutistukseen Shiro !! <3<3
      Sittenhän me voidaan harhailla toisiemme luokse ihan "vahingossa" 8)

      Poista
  2. olinki jo oottanu millon saan taas lukee tätä tarinaa ! ♥ Ihanat kaikki kuvakulmat ja replat ja ää kaikki <3 Tewi on supersulonen sekä tietty Izaya ja Scarlet c: ja nii toi musa tos lopus sopii tosi hyvin noihin kuvii ja tuo siihen semmosta vähän epätoivosta sävyy tai jotain.. *w*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai että odottanut? :o Jeij <3 KIITOKSIA ~ > u < Niin sen oli vähän tarkoitus tuoda sellaista epätoivoista sävyä tohon loppuun eli näytin onnistuneeni siinä *syvä huokaisu*

      Poista
  3. Naaw ihana jatko-osa ,maltan tuskin odottaa seuraavaa kuvatarinaa~nun
    Kuvien laatu oli hyvä eisiis kerrassaan mitään moitittavaa..
    Toi vika kuva scarletista oli mahtava :-D
    Jeejee desuuh!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitoksia paljon ! >3< Hih kuten jo ylempänä mainitsin että riippuu siitä että kuinka nopeasti saan noi loputkin kuvat muokattua (---:
      Eh Scarlet on nyt otettu 8)

      Jeij Desu-swan ♥ !

      Poista
  4. Jotenkin musta on vaan niin surullista että tää on ohi nyt. tää koko mahtava kuvatarina. en oo oikeestaan koskaan lukenu parempaa tarinaa. tää on saanu mut itkeen, ja sai nytkin, koska... äh, en tiedä > n < Mut.... tää loppu sillee... hienosti.... mun tulee nyt ikävä tätä tarinaa......



    ...... mut eihä mikään hyvä voi kestää ikuisesti, tai edes pitkään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Surullista. Voi ei >____< Älä huoli, minä-minä olen yrittänyt tehdä seuraavasta tarinasta tämän vertoisen (toivottavasti hieman paremman) nwn
      *o* <3<3 ♥ Kiitos ihan sairaan paljon, apuaah, mun naamalle kaartu sellanen jätti hymy :D

      Niin, se on kyllä harmi. Btw alotin tän tarinan tammikuussa ja sain sen toukokuussa valmiiksi owo

      Poista
  5. OH sweet something toi otsikko 8------D <333 Mun poskiin sattuu koska nauroin liikaa ja silmät vuotaa ja kolautin nauraessa varpaankin tuoliin ja nyt sattuu XDD Toi on kyllä aika mahtaisa rimpsu, sitten Desussa täytyy tentata että muistetaanko se kokonaan ulkoa~! 8D Oon ihan otettu että pistit ton otsikoks, voi kiitos Sonja! ;w; Heheh joo nyt sitten siihen tän kommentin järkevään osuuteen (jota ei kyllä varmaan tule olemaan)
    Tewiiih, mulla on ollu sua liian kova ikävä! ;3; Tewi on aikamoinen nero, kun se osas selittää ton tosi siistiltä kuulostavan verien sekottumisjutun. Luin sitä naama puhelimen ruudussa kiinni. ö w ö ♥ Tää tarina on ollu ihan tajuttoman hieno, ja nytkö sille sitten tuli loppu?! ;o; Nooouh, senkin kettu, jätit tän sitten tämmöseen huikeeseen kohtaan, ja ihan varmasti vaan kostona siitä etten pistänyt Amskua ja Travonia pussaamaan koska et näyttänyt Izayaa ilman paitaa. Jäit kiinni! o n o :D
    Oot varmasti suunnitellu tätä upeeta tarinaa jo pitkään, ja tää juoni on ollu kyllä niin koukuttava ja ihanaa seurattavaa ♥ Ja huh, onneks nää sun tarinas silti jatkuu vielä, toi viimenen kuva näytti niin mielenkiintoselta ja upeelta muutenkin! >3< Toi oli muuten söpö kuva, jossa Tewi taputti Izayan päätä. ^o^ ♥ Oih miten ne osaa olla niin ihania molemmat, ja Scarlet myös? ;u; Mutta niin, tää oli ihana postaus ja OMFG meinasin unohtaa! 8---D Jos et postaa pian niin tungen pääni giljotiiniin, revin silmät ja varpaat, sydän pomppaa paikaltansa pois, taivas putoaa niskaan, kaadan päälleni fluoriantimonihappoa, syön lampun jälkiruoaksi ja .. lennätän itseni kanuunalla Muumilaaksoon o n o ♥ !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 8 D Mä taas nauran sulle täällä. Näytit varmaan tosi liikkikseltä kun nauroit siellä ja sitten sun nätit varpaat kolahti siihen tuoliin (--; Ulkoa 8--D?? Ohmy, pitää ruvetu opettelemaan ulkoa sitten tota niin et varmastin muistan sen (tai sit kirjotan lunttilapun :d) Haha eipä mitään ! ;D
      Eh, ihanaa että tajusit Tewin selityksistä jotain > u < Jep. Nyt se loppuu... Voi ei jäinkö kiinni ? D-: Pitää sitten varmaan korvata tämän jotenkin *ilkeää naurua* Aww KIITOS PALJON ANNIKA-CHAN <3
      KANUUNALLA MUUMILAAKSOON <3 En nyt keksi tohon loppuun mitään uuutta tai jos keksisin, niin meillä olisi liikaa muistettavaa 8) Suunnittelen tohon loppuun jotain kivaa ja kirjotan ton rimpsun sitten sun seuraavaan postauksen, eli postaa nopeasti, muahahhahaha, eikun.

      Poista
  6. Miksi niin ihana ja mielenkiintoinen!? :D miksi niin hyvät muokkaukset ja eeppiset musiikit? e___e olet vaan niin loistavan hyvä! :D mä ainakin palan halusta kuulla lisää ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuwaaah ; n ; Kiitos ihan liian paljon, kiitän nukkejeni nähden satakertaa ♥
      Lisää on tulossa ! :-3

      Poista
  7. asdhwrerh *3* miten sun kuva tarinat onnistuu aina !!?! Scarletin huulet on rakkaus <3 Jään ihan innollaa oottelemaaan uuttaa postausta *w*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awew kiitos ; n ; En mä nyt ole ihan varma siitä että onnistuuko ne aina ^^" Scarlet kiittää :--3
      Uusi postaus tulee jo varmaankin tällä viikolla o w o Rippuu vähän kaikesta ~

      Poista
  8. Löysin sun blogis vasta äskettäin ja oon nyt tässä sit lueskellu tätä... Ihan mahtava tarina, siis wow! ö__ö ♥ Sun nuket on niin ihania, naw. c:
    Oottelen innolla uutta postausta >3< ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ohmysweetgod, jotkut ihmiset löytää mun blogiin ; n ; Voi ei apuwah kiitos ihan sairaasti ♥♥ Mun nuket on otettuja, kiituksi ^o^
      Hih seuraava postaus ilmestyy tällä viikolla ! o w o

      Poista