tiistai 7. toukokuuta 2013

Memories of phantasm

Sorijori tää postaustahti on aika nopea, mutta älkää huoliko, tämä asia tulee muuttumaan~ 

Rakkaat lukijani, joita on muuten jo *lagaus*..... 68.... *sylkäsee tekohampaat ruutuun* Ö_______Ö miten mä mahdan kiittää teitä, hmhm~.. No mutta nytten se taas alkaa nimittäin~

Uusi,
verinen,
pelottava,
rohkaiseva,
mielipuolinen,
muistinsa menettäneen;

Tarina 
menneisyydestä

"Memories of phantasm"

Story in continuing

Mutta luitte oikein.. menneisyydestä. Ei tulevasta. Mikään näistä kuvatarinoista jotka tulen teille esittämään ei ole nykyaikaa vaan menneisyyttä - Eikö animessakin tule välillä vaan menneisyydestä juttuja? Joo. En jaksa nimittäin tunkea siihen Yukarin draamaan samanlaisia menneisyys juttuja, mitä oli TewiIzaya draamassa joten esitän ne nyt tässä. 

Tämän tarina kokoelman tarkoituksena on avata teitä siitä, että mistä tää kaikki alkoi
BTW toivottavasti olette lukeneet nyt nää kaikki tekstit, koska ne ovat erittäin tärkeitä ! 0 w 0 Mutta sitten vielä paljastan teille jotain, nimittäin sen suuren kysymys-sarjan mitä mä yritän teille esittää näiden kuvatarinoiden avuilla
Nää kuvatarinat ovat kattokaas olleet "avaimia" tota kysymys sarjaa varten, nääs~

Kysymys-sarja

Illuusio

- Mikä Illuusio on?
- Kuka Illuusion on luonut?


Siinä ne oli. Ne kysymykset joihin ratkaisu selviää sitten joskus.

huom. kirjotin ton sonjan tonne joka kuvaan, koska olin huomannut että mun kuvia oltiin kopioitu, katsotaan kirjotanko enää jatkossa sitten u n u"

Sitten kuvatarinaan;


Picfic: My cute lullaby




“Minä pidän taikakirjoista, vaikka en sinäänsä usko taikaan”



Nimeni on Scarlet



”Elän nyt Japanin ja Korean lähellä olevissa saarissa. Jotkut kutsuvat tätä saarta "vihollisen karkkimaailmaksi" 




”Minun perheeseeni kuuluu vain äiti ja isä, vaikka itse olen aina toivonut veljeä”




”Olen mielestäni liian söpö kuolemaan ja sen takia olen muiden mielestä.. kummajainen”




”Mutta se ei tarkoita sitä ettei minulle olisi ystäviä”





?: Scarlet, Eimi ja Ami odottavat sinua varmaankin jo!

Scarlet: Heti, heti…



Scarlet: Uskon että minä teen joku päivä vielä jotain mullistavaa.


~   ~   ~



Scarlet: Heippaaah~ Anteeksi jos kesti!



?: Scarlet. Kuole.




Scarlet: *silmät laajentuvat ja ääni muuttuu järkyttyneeksi* Mi-mitä te nyt yhtäkkiä? Mitä te tuolla teette?


?: Sinä olet aiheuttanut liikaa vaivaa meille.







Scarlet: *lyyhistyy alas*






Scarlet: Ei tämä ole mahdollista. Tehän vain vitsailette.. *huolissaan* Vai mitä?


?: Näytämmekö me siltä että vitsailemme?






Scarlet: Mutta teillä ei ole oikeutta tappaa minua!


?: Scarlet. Me toimimme käskystä tappaaksemme.







Scarlet: *ääni heikkenee* Mutta mehän olemme ystäviä, ette te ole sellaisia jotka tappavat!



?: Väärin meni *alkavat kävellä Scarlettia kohti*





Scarlet: *hädissään* Mutta mehän voimme sopia tästä jotain? Ettehän te tee mitään pahaa.. minä en usko
 siihen.



?: Usko jo.





*kiljuntaa*







Scarlet: *hengittää tiheästi*






?: Nopeasti sitten ! Aurinko laskee kohta.


?: Hyvä on. Riistetään häneltä ylpeytensä.






Scarlet: Älkää tehkö minulle enää mitään ! *kiljuu hysteerisesti*




?: Lopeta Scarlet, olet heikko etkä pysty tekemään mitään meitä vastaan.





Scarlet: *huutaa hädissään* Auttakaa !































 little note: Nuo olivat siis sitä kipua ja vähän muutakin, mitä Scarlet tunsi






Scarlet: *haukkoo happea ja yrittää paeta* Pelastakaa minut ! Antakaa minun mennä !! Älkää kirotko minua enempää..







?: *naurahtaa ivallisesti* Scarlet, etkö sinä joskus kehunut verenpunaisia hiuksiasi?






?: *korottaa ääntänsä* Joten miltä tuntuisi jos niitä leikeltäisiin pois?







Scarlet: *lysähtää maahan* Älkää ! *yrittää suojata hiuksiaan* muut- muut pitivät hiuksistani !






?: Tyhmä tyttö.




-





?: *naurua* Muista meidän naurumme aina sitten Scarlet !






Scarlet:






?: *ottaa närkästyneesti Scarletin käsistä kiinni* Hääh? En kuullut vastaustasi, senkin pikku ämmä !






?: *ottaa silmäsidettä pois Scarletin kasvojen edestä* Hmm, mitä jos me vaikka nyt kirottaisiin sinun "niin kauniit kasvosi" ~ ?






Scarlet: *järkyttyneenä* E-ei ! Ei minun kasvojani, ne muuten kuolevat…






?: *työntää sakset Scarletin silmän eteen* Turpa kiinni läski, sinulla ei ole oikeutta puhua meille.







?: *kaataa Scarletin maahan saksen avulla*




*korvia vihlovaa kiljuntaa*






Scarlet: *peittää silmänsä siteellä* Te valehtelitte, te valehtelitte *hiljaa* te valehtelitte…






?: Hm? Mitä sinulla on vielä asiaa?


?: Hei, aurinko laskee kohta ! Eikö meidän pitäisi jo mennä? Pomo suuttuu.


?: Njaah, minä ajattelin vielä huvittaa häntä, mutta kai on pakko.





?&?: *nauravat lähtien pois*




Scarlet: *nousee hitaasti istumaan*



Scarlet: *ottaa silmälapun pois silmiensä edestä*







Scarlet: ..minä vihaan heitä, minä vihaan heitä, minä vihaan heitä…






Scarlet: *huutaa* Minä tapan heidät ! Minä tapan heidät, minä tapan heidät…






Scarlet: *ääni muuttuu köhiseväksi* Minä, tapan heidät vielä, minä teen sen.







Scarlet: fufufu~ Minä tapan heidät ilman mitään tunteita.




Scarletin kehtolaulu on alkanut soida kovempaa? Kuuletko 
sen~ 




Siinä oli se aloitus sitten. Kertokaa ihmeessä mielipiteenne ! :--3 

Ainiin toivottavasti kaikki tajusivat tämän jutun;

- Scarlet ei ole Illuusiossa tässä kuvatarinassa missään kohdassa

Lukekaapas muuten Scarletin menneisyyden alku ja tän kuvatarinan alku läpi monta kertaa.. Älysittekö mitä yritän vihjailla? Tai en vihjaile vaan autan teitä selvittämään noita kysymyksiä tällasten vihjeiden avulla 8)

ps. toi Memories of phantasm on sitten otettu Touhousta, mutta toi nimi jotenkin silti sopii
tän tarina kokonaisuuden nimeksi. "Muistot harhakuvasta(=Illuusiosta)"


kiitos paljon 

30 kommenttia:

  1. Wou, vähänkö hieno tarina :o <3 Noi kipukuvat oli muokattu tosi hienosti ja tää juoni vaikuttaa mielenkiintoiselta. Vähän jäi tää tarina mulle epäselväks, mut eiköhän tää aukene tulevien osien myötä mullekin. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. > oh my miten paljon mulle on kertynyt kommentteja tässä ajassa ö__ö <3

      Kiitos ihanliianpaljon ; n ; Hyvä kuulla että onnistuin jotenkin tässä ensinmäisessä osassa c:
      Toivottavasti tää tarina aukenee sulle, selitän seuraavassa postauksessa hieman tästä tarinasta, niin toivottavasti se sitten aukasee sua hieman ^o^

      Poista
  2. Aivan mahtava tarina... Tosi hienot muokkaukset >.< Jotenki... Nosti ihon kananlihalle OwO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiituksia > 3 < !! kananlihalle ;D Sehän on kiva kuulla (jos noin siis voi sanoa o w o)

      Poista
  3. toi alku oli jotenki nii sulonen ku Scarlet kerto itestään <3 ;w; toi musiikki sopi tosi hyvin ja mulla ainaki meni aika lail kohillee ton tarinan kaa, yay c: upeita myös noi kipukuvat *o* on oikeesta aika huippuu et oot saanu pidettyy tän monimutkasen juonen kasas, se on kummiski aika vaikeeta. :o ja nii, ihanan pitkä osa <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos sinullekin paljon ! ; 3 ; Jess, tätä odotinkin että jollakin meni toi musiikki kohdilleen ton kuvatarinan kanssa :--3 Voiheih kiitos taas kerran >//////< <3

      Poista
  4. Tää oli kyllä hieno. Piste. Munkin mielestä alku oli tosi sulonen :3 ja toi jatko......T______T hui. jatka äkkiä äkkiä äkkiä haluan tietää mitä tapahtuu owo

    Ja totta, postaustahti on nopea :D en ehtinyt kommentoida edelliseen postaukseen, mutta luin sen juuri äsken ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eh Scarlet on aika suloinen, näiden kommenttejen myötä rupesin itse tajuamaan sen ^^" Äkkiä, äkkiä, katsotaan mitä nyt ehdin : D Mutta kiitos kuitenkin <3

      Joo, ei se haittaa vaikka et kommentoinut, koska mun postaustahti nyt on ollut vähän epämääräinen, mutta se tulee muuttumaan, kiitos kokeiden~

      Poista
  5. ääääääääääääääääääää
    miten tää voi olla näin mahtava blogi?!? miten sulla voi olla näin hyvä mielikuvitus?!? miten sä osaat kirjottaa tällästä?!? tää mun lemppariblogi täydentyy aina pala palalta ihanammaksi ja täydellisemmäksi!!<3<3<3<3<3 scarlet on aivan ylisöpö!!!!! <3<3<3 :""33 oot ihan yliyliüberjumala!! <3 <3 <3 <3 (: näkee että jokaisen tarinan eteen tässä blogissa on tehty kamalasti työtä! ^^ olet ihan todella taitava ja mahtava kuvien muokkaaja!!! ah noi scarletin kääreetkin!! *www* <3 <3 <3 mun halu nähdä sut livenä kasvaa aina vaan kun julkaiset uuden postauksen ^ww^ mutta hei desuun onkin enää vähän päälle kuukausi!!! asdfghjkl jännitän varmaan kaikista tapaamisista eniten sun tapaamista!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 ääääääää x"""33 toivottavasti mä saan edes sanaa suustani tommosen ylijumalan edessä!!!! asdfghjklasdfghjkl!! ei ollut tää kommentti ihan parhaimmasta päästä, koska olen kännykällä, koska käytän tän pienen hetken mitä mula on aikaa tän kommentin kirjoittmiseen, koska mä haluan välttämättä kommentoida nyt kun mulla on pari minuuttia aikaa, mutta toivottavasti saat edes jtn tästä sähellyksestä selvää ja toivottavasti tää kommentti kelpaa x33 juumoi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehohahahaha *hieroo päätänsä hämillään*
      Ei saa kehua noin paljon >///////< ♥♥♥♥
      Hah, kyllä sä pystyt mulle puhumaan, koska oon itse niin puhelijas, niin sun on vähän pakko 8 D
      ..Miten te jaksatte kommentoida puhelimella noin pitkiä kommentteja, multa se ei koskaan onnistuisi ^^" Joo kyllä tämä kommentti kelpaa (--;

      Poista
  6. M-mitä ö___ö Kuinka ylihienoa tää on? ;__; ♥
    Asd en osaa kommentoida nyt mitään, pää tyhjeni XD Mutta tää on siis tosi hienosti toteutettu ja muokattu jajaja... Pitänee lukea vielä muutaman kerran, että tajuaisin tän ihan kokonaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ; A ; Ny-nyyh kiitos paljon Juulichan ! ♥ Mutkin taitaa olla vedetty nyt sanattomaksi > u <

      Poista
  7. Waaaaaaauuu mikä tarina O__O" Veti mut ihan sanattomaks ;A; Pakko sanoa että tykästyin Scarletiin enemmän tän kuvatarinan myötä, en oikein tiiä miks mutta.. :3 ♥ Ihana tyttönen ~
    Sulla on tosi upeita ja ainutlaatuisia kuvatarinoita, tykkään niistä ihan hirveesti ja ne saa mut aina ihan sanattomaks! owo Toistan koko ajan itteeni muttakun adshgfaghd.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinäkin Shiro ;___; Ei saa vetää Sonjaa sanattomaksi ,__,
      Hih, ihanaa että Scarletistakin pidetään ♥♥ (miten mä muutin yhtäkkiä pirteäksi?)
      KIIIIITTTTTOOOOOSSS <3<3 Ei se haittaa vaikka toistaa itseensä koko ajan, koska mäkin teen sitä (eli kiittelen ihan liikaa) c:

      Poista
  8. asdfghjkl tää on ihana <3 Tää on niin omalaatuinen, ainutlaatuinen, täydellinen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. asdfghjkl sekoan täällä *u* Kiitos sinullekin paljon ! :3

      Poista
  9. ihana toi tarina ouo!
    Upeet muokkaukset ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naws, kiitos erissa :---3 <3 Kiitän nöyrästi *www*

      Poista
  10. DAAAAÄYM !! Ihanan outo tuo tarina X3 scarletin kerho ja naama on niin kaunit ;) Rakastin tätä pikkuisen gore typpisät teemaa tässä tarinassa c: Hyvää työtä !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos paljon ! <3 Scarlet kiittää myös paljon :---3 Ju-juuh, tää taitaa mennä sitten vielä gore tyyppisemmäksi seuraavissa osissa ^^"

      Poista
  11. Kun katoin tota Scarletin kärsimystä, tuli semmonen olo että se sen kipu ois välittyny tännekin. D: <3 Niin toden tuntuista ja upeaa, en kyllä muuta voi sanoa! *o* No okei, kyllä voin muhahaah. :D Nimittäin ihanaa että nää sun huippuihanat tarinat jatkuu taas! ;w; Scarleeeet voi pieni omaperäinen ihana ja kaunis kullanmuruni, en toki järkyttynyt kun toi very creepy ääni puhu ja sitten tuli noi pelottavat ja upeat muokkaukset! *o* Oot liian hyvä tässä hommassa, ja nää sun postaukset saa aina piristymään ja muutenkin plööh sekoann! >w< <33 Toi alkukin oli muuten tosi ihanasti toteutettu, noi Scarletin vuorosanat oli niin mahtavia ja jotenkin osuvia! owo Hui hiisi tahdon tälle jatkoa jo! >o< <3
    Pääsiäissaarille ois btw kiva muuttaa, i agree 8---D Voi giljotiinit vieköön en ehdi muuten kirjottaa sitä rimpsua tähän koska byhyyh pitää lähteä lääkäriin, mutta postaahan taas pian oi mahtipoika (eiku) ^-^ <3 Ja jos et postaa pian niin löydät kasan lamppuja aamiaispöydästäsi, mur >:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shdsf < *ei pysty sanomaan mitään* Jee ihanaa että minun lamppujumalani tykkää minun tarinoistani 8) <3 Mutta älä sentään sekoa tai muuten minä sekoan myös :3 Mutta KIIIIIIITOS PALJHON ANNIKA <3<3
      Jee, muutetaan yhdessä pääsiäissaarille ! >3< Ei se mitään, toivottavasti lääkärissä oli kivaa (mitä tää nyt tarkottaa?) Älä huoli, mahtipoikasi postaa taas sitten öh, joskus ^^" ?

      Annika.. selitä mulle se että miksi mä tänä aamuna söin lamppuja aamiaiseksi ÖwÖ ja sain vatsanpuruja 8 D

      Poista
  12. Ihana tää "uus alku" ^3^ Mulla ei oikein oo mitään negatiivista tai rakentavaa kommenttia, kun tää vei mun viimesetkin älykkyyden rippeet :D Ihana!! ♥ Olet niin taitava ;;A;;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohmyf kiiitos Yumi ;____; ♥ Ei saa vetää sonjaa sanattomaksi taas ;3; !

      Poista
  13. Oi upee jännä ja kaikkee et aloin itkee ;w; <3 TOI ALKU OLI KYL IHANA!
    Sit noi pelottavat kohdat oli kans jännii et ihan tärisin tääl sillee et waaw ~ pidän tosi paljon sun kt:sta ! Kävi sääliks kattoo Scarlettii ku se näytti niin surullisen voimattomalta et et ;( mut kumminki oot upee tekee näit ja rakastan näit tarinoita oikeesti liikaa !! upeaa kerrassaan.
    Mut joo jatkoo ♥ ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naaaw älä ala sentään itkemään ^/////^ Kiiitos ihan sairaan paljon ; n ; ! <3

      Poista
  14. AAAh ihanan koskettava ja todentuntunen kuvatarina ,rakastaaaaaan
    sun tekemiä kt:itä :33

    VastaaPoista
  15. oi sinä rakas Moottinen postailet tosi nopeasti, misumi ei pysy perässä :'3 ♥ täää oli tosi koskettavaa, eih Scarlet ei saa kärsiä :c se on liia ihana <3 muokkaukset oli ihan SUPERHYPERMEGA mahtavia ja awesomeja <3 onnee kaikista lukijoista ja kommenteista joita oot saanu, sä todellakin ansaitset ne ! ♥ ootan täällä ihan innoissaan et päästään tapaamaan desussa sitten c; ♥ muttasiis toi tarina oli toteutettu tosi mahtavasti ja hienosti :)

    happydaydolls.blogspot.fi

    ps; sori jos tää kommentti oli jotenkin sekavasti kirjoitettu :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. bwahahahah, sori D-8 *myöntyy säälimään misumi-chania* Minäkin odotan innolla että tapaamme desussa >333< ♥
      ääägh kiiitos misumi ;A;

      ps. ei tää ollut sekava, mun vastaukset ne sekavia on :-D

      Poista