sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Picfic: Rakkautemme näkyy jumalissamme


Picfic: Rakkautemme näkyy jumalissamme
Joiden palvominen auttaa meitä ”kuolemaan”




Tewi: *makaa maassa* Minä siis kuolen nyt.





Tewi: *hymähtää*





Tewi: *näkee kuinka joku astelee häntä kohti*




?: Heippa pikku tyttö~





Tewi: *naurahtaa ja kysyy hitaasti* Oletko.. sinä.. *ääni hiljenee* kenties jumala?


?: *istahtaa maahan* Olen.




Tewi: *huokaisee* Kiitos. Minä saan kuulla jumalan valinnan. Auttoiko tähän
ne kaikki lahjat ja rukoukset jotka loin sinua kohtaan?





?: En tiedä.. Ehkä, ehkä ei *naurahtaa* Mehän näimme sitä paitsi jo kerran?




Tewi: *tyynenä* Niin taisimme.




?: Olen tämän laitoksen johtajan tytär.. Täällä kuolee viikossa monia nukkeja – Joidenkin luokse ehdin, joidenkin en.




Tewi: Mitä jumala yksinkertaisesti siis tekee heille?




?: Minä tuomitsen heidät tekojensa mukaan.





Tewi: ...*surullisena* Minä, minä siis joudun kadotukseen *hädissään* Minä joudun pahaan sen takia, koska yritin pelastaa viattomia ja tapoin pahoja?




?: *ottaa lohduttavasti Tewin kädestä kiinni* Ei. En koskaan tuomitse sillä tavoin, minä tuomitsen nuken mukaan. Minua ei kiinnosta kuinka monta olet tappanut tai kuinka monta olet pelastanut. Minua kiinnostaa vain luonteenne.




Tewi: Minä..


?: ?





Tewi: *irrottaa otteensa jumalan kädestä* Minä olen ollut onnellinen kun olen saanut elää täällä.




?: *hymyilee* Miksi olet ollut onnellinen?




Tewi: Koska minä tein 17 hyvää tekoa. Minä pelastin 17 vahvaa nukkea, mutta..

?: Mutta?




Tewi: .. *apeasti* Kukaan heistä ei koskaan kiittänyt minua tai rakastanut minua.


?: Rakastanut? Eikö kukaan mukamas rakastanut sinua?





Tewi: Luulin ensiksi niin, mutta sitten tajusin että minua oli puukotettu selkään koko ajan.

?: Kerro.




Tewi: Minä sain tietää vähän aikaa sitten että vanhempani lähettivät minut tänne ja *ääni hiljenee* he eivät olleet koskaan rakastaneet minua.. Kukaan ei ollut koskaan rakastanut minua, kukaan ei tule koskaan rakastamaan minua.. Minä olen yksin





Tewi: *hymyilee surunsa läpi* Olen silti onnellinen siitä että sinä – jumala, kuuntelit minua ja toivottavasti myös pidit minusta edes vähän.




?: *sulkee silmänsä ja hymyilee* Totta kai minä, pidän sinusta.


Tewi: *sortuvalla äänellä* Kiitos.






?: *painaa kätensä Tewin pään päälle* Kiitos itsellesi, mutta nyt sinun aikasi
on loppunut








Izaya: *näkee kuinka valoa tulee nurkan takaa* Ei ! Tewi odota, älä mene vielä !





Izaya: *juoksee* 

























 

Izaya: *näkee Tewin makaamassa maassa ja jumalan tuomitsemassa*




Izaya: *lysähtää maahan* En ehtinytkään. Nyt hän...hän siis kuolee..




?: *naurahtaa lempeästi* Sinä~ Mitä sinä täällä teet?




Izaya: Hitto.. Minä- Minä en ehtinytkään ajoissa, an-anteeksi jos häiritsin sinua...




?: …Rakastitko sinä kenties häntä?





Izaya:
*katsoo jumalaa ihmeissään* Mitä siitä jos rakastin?


?: Sinä pikkuinen valehtelit minulle. Kyllä sinua rakastetaan, rakastetaan yhä edelleen ja *katsoo kysyvästi Izayaan*







Izaya: Vaikka hän kuolisi, rakastaisin häntä *sanoo ihmeissään*






?: *hymyilee* Niin juuri Tewi. Sinua rakastetaan vaikka kuolisitkin.






?: *nostaa sormensa ylös* Tuomitse itsesi, tuomitse maailmasi, sekä mielesi. 







Anna usko meille, usko itsellesi ja muille – Jaa kaikkesi mitä omistat





ja kuole onnellisena tai surullisena, mutta silti hymy suullasi





Mutta älä vielä


*Valo ympäröi paikan*






*polvistuu maahan*




?: *huutaa* Liittoutukaa minun ruumiikseni, oikea- ja vasenkäteni.











?: *luo Tewin ja Izayan illuusiot käsiinsä*









?:  Hahaha...!! *nauraa pidellen vatsastansa kiinni*




?: Hahaha *Nauraa taustalla* 

Izaya: *katsoo Tewiin*






Izaya: *ihmeissään* Hänen sydämensä!





?: *istahtaa alas* Elää vielä. Kyllä.





Izaya: *katsoo ihmeissään jumalaan* Mutta hänenhän - hänenhän piti kuolla?


?: Minä olen vain valehtelija. Minä paransin hänet~




Izaya: *kiirehtii Tewin luokse* Mitä… Hän siis elää nyt?




?: Hän on puolikuollut nyt.


Izaya: *katsoo ihmeissään jumalaan*


?: *huokaisee vaivaantuneena* Tuo ei oikeasti tiedä mitään? 





?: Minä ”loin” hänet uudestaan. Sinä aikana hän menetti illuusionsa, sekä hän ei ole enää yuki-onna.
 Nyt hän on puoli kuollut ja hänen illuusionsa on kuolema~ pientä ironiaa voisi sinun päähäsi tunkea.




Izaya: Anteeksi kuinka. Mutta muistaako hän vielä kaiken? Onko kaikki muu ennallaan?




?: *naurahtaa iloisesti* Izaya hyvä, minä olen jumala, en ennustaja.




Izaya: Kiitos silti.





?: *riisu takkinsa* Izaya Wisdom Pain Satsuki, tulemme
vielä tapaamaan uudestaan – Sen verran voin ennustaa sinulle.




Izaya: *katsoo hämmentyneesti jumalaa*










?: *katoaa*






?: *saapui jonnekin paikkaan* Minä *pitää pienen tauon*




?: *virnistää* Minä olen varma että tulen tapaamaan heidät vielä joskus~ rakkaat oikea- ja vasenkäteni.



















The second of four surprises ! 

?? Takauma [done]
how is your working now? - really, really GOOD MOOD NOW >33<
>>only two surprises are left <<

Seuraavaksi sitten juhlapostausta 
kehiin !

Kiitos kaikille T w T

21 kommenttia:

  1. Ihana Kt jälleen! Ja ihana ku postasit ♥ Juhlapostinkia odotellen ~

    http://nukkenimun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiituksia :--3 ! Kiva tietää että pidät postauksistani c: ♥

      Poista
  2. Ei helvetti Sonja! ASDFGHJKL!!!!














    en mä pysty kirjoittamaan mitään tämän jälkeen...... ;////////;






    maailman ihaninta mitä olen koskaan lukenut!!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei .____. <3 ♥ TÄMÄ ON IHANA KUULLA ;w; Kiitos Mimosa-chan !! Olen positiivisesti järkyttynyt e w e

      Poista
  3. Olen sanaton!! Tää oli OIKEESTI jotain tosi upeaa ~ sää oot kehittynyt hirveesti näitten tarinoiden teossa ja varsinkin kuvien muokkaamisessa! ♡ □ noi muokkaukset oli niin hienot ;A; jotkut vaan osaa! SONJA SÄ OOT HYVÄ TÄSSÄ!!!

    Ja juhlapostausta odotellen ~ :) hohoh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeeeh >_______< ♥?? KIITOS IHAN SAIRAASTI ;3 !! Miksi musta tuntuu että en ole kehittynyt taas yhtään 8 D Ehkä se johtuu siitä että olen aina ollut tämän tason muokkaaja, mutta en oo tiennyt Gimpistä tai mistään näistä n u n
      Voi eih ihana kommentti sinultakin tuli ;___;

      Juhlapostaus tulee lauantaina, koska silloin eräs merkkipäivä ~ hih ^^

      Poista
  4. OH MY SWEET TSIISUS NYT! Tää oli aivan ihana tarina. ;o; <33 Oikeesti aivan mahtava osa jälleen, jään täällä ihan sanattomaksi. D: (No en jää, älä huoli xD)
    Sulla kyllä riittää itsevarmuutta tätä tarinaa kohtaan, mikä on sairaan ihailtavaa. <3 Kaikki kuvat oli tosi hyvää laatua ja sun kaikilla nukeillas on niin erilaiset ja omaperäiset luonteet. <3 Scarlet ja Tewi on sairaan nättejä ja Izaya tommonen komistus. *o* Ja sitten itse kohokohta: MUOKKAUKSET MUOKKAUKSET MUOKKAUKSET omfg nyt oikeesti. 8---D Tungen pääni kohta johonki giljotiiniin kun ne oli niin hienot. *-* Miten ihmeessä oot noin taitava? Vau, en voi muuta sanoa. Voi jatka pian tätä mestariteosta! <3 Ja juhlapostaustakin odottelen innolla, koska mulla on epäilys että Scarletin synttärit voisivat jollain tavalla liittyä siihen(?) ;3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohmysweet jumala, sä tiedät että en pysty vastaamaan tähän normaalisti e____e" Oih kiitos että et jää sanattomaksi, muuten en saisi varmaan mitään palautetta :D
      Itsevarmuutta? o w o En ole koskaan itse huomannut sitä, mutta kai se sitten näkyy tälleen ^^ u n u Voih eih mun kaikki nuket hukkuu kohteliaisuuksiin :--3 ÄLÄ SENTÄÄN GILJOTIINIIN HYVÄ LAPSI TUNGE SUN NÄTTIÄ PÄÄTÄSI, viime kerralla muuten sun silmät tippui 8 D Voi ei minäkin hukun täällä ;w; Taidan tässä itse tunkeä pääni häpeästä ja kiitollisuudesta sinne giljotiiniin xD

      HYSS!! Ei sitä saa paljastaa muille (---; Juu, ensi lauantainahan Scarlet täyttää vuoden ja sä saat sellaset kamalan isot kiitokset juhlapostauksessa, eikun ei mitään 8 3

      Poista
  5. Ääh tää oli niin hyvä :3
    Toivottavasti jatkoo pian (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih kiitos paljon ;A; ! <3 Jatkoa tulee tänä lauantaina :--3

      Poista
  6. Awwws! Tää on niin upee >u< musakin on niin eeppinen ♥ Rakastan näit sun juttujas ^3^ oot hyvä tekee tarinaa (; ainoo mitä voisit niin laittaa "?"n hiuksia vähän paremmin :P (ne ovat hjiukan sotkuiset)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aws kiiitos paljon ! n u n Ihanaa että musiikkikin mielytti.
      Joo noi Tewin hiukset tossa lopussa oli ihan tahalleen sotkussa, mutta jos jonkun muun hiukset oli sotkussa niin tuolla tuuli aika paljon kun kuvasin tätä niin ^^` Minun mokani, sorry 3: !

      Poista
  7. WHOAAAH MITKÄ MUOKKAUKSET!! *o* Oot ihan tajuttoman taitava, kuvien laatu oli ihana + noi muokkaukset onnistu loistavasti! Sä vaan osaat (; ♥ En malta oottaa juhlapostausta! o w o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Shiroliini ;___; ♥♥ Olen niin otettu kun kuulen sultakin kehuja >/////<

      Poista
  8. I-HA-NA!!! Oikeesti! ofjsyshskcpdhdtq! En kestä tota ihanuutta! Niin täydellinen tarina! Izaya on niin symppis! ;____; en ymmärrä miten osaat! siis toi tarina on niin täydellinen ja tosi omalaatunen! Tää on mun lemppari blogi just sen takii et teet niin ihanii kuvatarinoit! Ja sun muokkauset *___* ihan äly hienot! en ymmärrä miten osaat! Siis ne illuusiota ja jumalan katoaminen. teit ne ihan sairaan hienosti! Oikeest! Rakastan sun kuvatarinoita, sun kuvaustyylii,muokkauksii, nukkei, IHAN KAIKKEE TÄS BLOGIS! Postaa taas pian! ;____; ootan innolla..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, kiitos ;w; Ihanaa että kuvatarina näyttää sinunkin mielestä onnistuneelta <3
      Lemppari blogi? *o* Nyyyh kiitos ;A; !

      Poista
  9. Mulle tuli jostain syystä kyyneleet silmiin kun luin tätä. Oon aivan sanaton, tää on niin.... niiin... ihana....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. >//////< Kyyneleet silmiin? > o < <3<3 KIITOS !

      Poista
  10. Haastoin sut mun blogissa :3

    shyandendless.blospot.fi

    uusin postaus sitte :d

    VastaaPoista
  11. Pakko nyt tulla kommentoimaan tätä sun tarinaa, voin sanoa et oon piilostalkannu tätä jo monta kuukautta mut en oo liittynyt lukijaks, anteeks e__e Mut sul on tosi persoonallisia nukkeja ja ihana tarina ja odotan uusia osia aina innolla <3 Osaat tehdä tätä niin hyvin ja täs osas oli kuvat hirmu hyvin muokattukin, voi kunpa mulle ois suotu tollaiset tarinankertojan lahjat :d Meen nyt heti liittymään lukijaks ja jään odottamaan seuraavaa osaa innolla ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;___; Mun blogia ollaan piilostalkattu <3<3 Sain sellasen ewew kohtauksen > o < Ja sitten vielä sinä ihana bloggaaja olet *o*
      Eeeh kiitos paljon ! :--3 <3 Kyllä kaikille on suotu tarinankertojan lahjat n u n Ja kiitos paljon siitä että liityit lukijakseni ;w; !! <3

      Poista