sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Picfic: Hulluutemme näkyy jumalissamme

The first of four surprises ! 


Mitä jos vaan esitän tämän izayatewi menneisyys draamatarinan kaksi seuraavaa osaa
ilman mitään lisähöpinöitä??


Mutta haluan sanoa "pari" asiaa c: kiitoskiitoskiitos tuhannesti edellisen postauksen kommenteista ;A; Haluan vielä tähän ilmoittaa että kirjoitan useasti aika pitkiä kommentteja (Jotkut ovat saattaneetkin sen huomata, hehe..) e.e" (Oon katos niin puhelijas) Eeeh~ niin mua on aina hämmentänyt se että tekin kirjotatte mulle aina pitkiä kommentteja, joista olen aina ihmeissäni(ja en oikein pysty vastaamaan niihin normaalisti ), mutta sanon nyt tän tälleen lyhyesti. Ei teidän tarvitse vaivautua kirjoittamaan sellaisia kommentteja niinkuin mä välillä kirjoitan ^^ (Tuntuu oudolta sanoa noin) Mä rakastan teidän kommentteja vaikka niissä olisi yksi hymiö tai sana, koska ne on teiltä, mun rakkailta ja aktiivisilta lukijoilta 
 Tuli muuten edelliseen postaukseen ennätysmäärä kommentteja > u < Olette ihania ;---3

+ mun lukijat ovat lisääntyneet ! Jeij, tervetuloa uudet lukijani ^3^

Jos et muista mihin jäätiin niin käy katsomassa tämä >klick<

´muokkaukset ovat sitten sieltäsuntäältä >___>

Picfic: Hulluutemme näkyy jumalissamme
joiden palvominen rasittaa herkkiä hermojamme 


Älkää pitäkö kamalan kovalla sitten ^^

Tapahtuman aikana:


Izaya: Mitä? Miksi tämä valo kohdistuu minuunkin?




Izaya: Niinpä tietysti. Scarletin mielenala on nyt liian suuressa, paikassa- Hän tarvitsee sinne jonkun johon turvautua, niin kuin minut?




***
*Nyt ollaan menneisyydessä uudestaan*




Izaya: *ärsyyntyneenä* Niin epäinhimillistä. Miten kukaan- tai siis mikään
voi olla tälläistä? Testataan? Pah, tämähän on kuin joki kidutus laitos..





Izaya: Kaikkein ärsyttävintä tässä on varmaan se että en tiedä Tewin olin paikkaa, vaan hänen numerosarjansa – jonka mukaan hän on vielä elossa.

*askeleita*




Izaya: *kääntää päätänsä* Ihan kuin joku olisi kävellyt äsken tänne..




?: *lempeä huokaisu* Tai jokin?




Izaya: *kääntää päätänsä ja näkee edessään istuvan nuken* Ei, kuitenkin
joku taikavoimafriikki..




?: *istahtaa alas* Tai pikemmin jumala?





Izaya: Jumala? Kuuletko sinä ajatuksia?




?: Eläviltä *hymy*





Izaya: *kääntää ahdistuneena päänsä pois* Mitä sinäkin haluat minulta?
..Haluan olla yksin tai muuten tulen hulluksi..




?: Yksinäisyys ei ole oikein. Se pitää tuomita pahaan *naurahtaa*





Izaya: *hämmentyneenä* ...Vastaisitko kysymykseeni nyt?

?: *nauraa taustalla*





?: *lopettaa nauramisen* Niin. Kuulin isältäni että tänne on tullut joku kuolemaan vapaaehtoisesti ja kaikista täällä olevista nukeista päätellen se on-





?: *osoittaa itseään* Minä.





Izaya: Tuo tyttö ei taida olla kunnossa..





?: En olekaan. Kärsin parhaillani todella ärsyttävästä sairaudesta, joka on saanut
kuntoni heikoksi. Ja kaiken lisäksi isäni haluaa että hallitsisin Illuusiota, Illuusion herran kanssa – mutta, minulla on liikaa syntejä.




Izaya: Tuohan voi siis tappaa minut? No kai on parasta mennä mukaan keskusteluun. Minkälaisia syntejä?




?: Minun... olisi pitänyt *pitää pienen tauon* kuolla jo kahdesti.






Izaya: Etkö sinä ole jumala? Eihän sinun olisi silloin pitänyt kuolla.






?: En minä vielä silloin ollut jumala, olin ihan normaali, hieman ehkä hupsukin
tyttö, joka pelästytti aina isänsä ja veljensä kommelluksillaan. Eräänä päivänä meinasin jäädä Illuusion herran luomuksien tapettavaksi, mutta silloin isoveljeni tuli eteeni ja.. kuoli pois.


Izaya: Se on varmasti ollut kamalaa.




?: *korottaa ääntänsä* Se oli. Sen jälkeen isäni adoptoi minulle siskon. Siskon joka hymyili aina minulle ja kohteli minua tasa-arvoisesti. Mutta sitten hän.. 





?: *apeana* Hänkin kuoli, suojellessaan minua, minua.. minua..





Izaya: Sittenhän me olemme hieman samanlaisia. Kummatkin ovat kokeneet jonkun suuren menetyksen.




?: Mitä- mitä sinulle on käynyt?




Izaya: Menetin perheeni onnettomuudessa, jonka jälkeen minulla ei ollut enää ketään. Koin kamalaa tuskaa siitä, koska ajattelin sen olevan minun syyni, mutta ehkä se ei ollutkaan.


?: Tuskaa? Oliko perheesi sukunimi Satsuki?




Izaya: Oli.


?: ...Teidän suvullanne ei ollut kenelläkään toisia nimiä vai mitä?


Izaya: Mistä tuo sen tietää Ei ollutkaan.





?: *heilauttaa sormeaan* Saanko minä- Illuusion jumala antaa sinulle toisen nimen?


Izaya: *ihmeissään* Ihan miten vaan.




?: *naurahtaa* Hyvä. Minä nimeän sinulle toisen nimen, joka kuulu näin: Izaya Pain Satsuki.





Izaya: *hymähtää* Kiitos.





?: *hymyilee* Ei sinun tarvitse minua kiittää. Tällaista sairasta jumalaa kiitetään vain lahjoilla~





?: *nousee ylös*






?: Mutta minä nyt lähden takaisin turvapaikkaani ennen kuin Yukari löytää uudestaan olinpaikkani.





?: Hyvästi~




Illalla




Izaya: Outo tapaus se jumala.. Mitähän kello on? Kohta puolin varmaankin
seuraavien pitäisi mennä testattavaksi.




Izaya: *katsoo ylhäällä olevaa taulukkoa*Minä taidan olla jossakin erikoishäkissä. Johtuukohan se siitä että suostuin, tulemaan tänne vapaaehtoisesti? Sitä en tiedä.




Izaya: *silmäilee uudestaan väsyneenä taulukkoa*










*Tewin numerosarja häviää taulukosta*




Izaya: *katsoo järkyttyneenä taulukkoa*




Izaya: *nousee nopeasti ylös* 





Izaya: Ei. Ei tämä.. tämä on mahdotonta. Tewi ei voi kuolla.





Izaya: *yrittää rikkoa suojakenttää* Hemmetti. net voi vielä pelastaa, mutta tämä suojakenttä..





Izaya: Ei. Minun täytyy tehdä se-, en saa antaa hänen kuolla




täällä



26 kommenttia:

  1. Aaaah, ihana KT jälleen ! Oot nii mahtava, hyvä ja kaikkee, tekemään noita kuvatarinoita.

    Ite haluisin myös, mutta hankala yhdellä nukella, vaikka olenkin jo miettinyt toista nukkea, mutta nämä mun raha-asiat ei oikein oo hyvät :D Ja sitte mulla ei riitä mielikuvitusta, niinkun eräillä ^w^

    Oon muuten jo varmaan kysyny, mut millä ohjelmilla muokkaat noita kuvia ? (;

    http://nukkenimun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih kiitos > o < ♥
      Olet sinäkin varmasti hyvä tekemään myös kuvatarinoita :-3 ! Juu voin kertoa että yhdellä nukella kuvatarinoiden kuvaaminen on hankalaa ^^"
      Tottakai kaikilta ihmisillä riittää mielikuvitusta e w e

      Muokkaan vieläkin Gimpillä ja PhotoScapella c: Gimppiin lataan noita brusheja devianartista.

      Poista
  2. aw ihanaaaa *o* pisti aika sanattomaks ♥ ja siis oikeesti, noi muokkaukset on upeet, onhan toi jo oikeestaan taidetta ^w^ musiikki sopi todella hyvin tarinaan ja toi kivaa tunnelmaa tohon. Jotenki toi numerotaulukko on lumoova, iih ! On hienoo et vaikka teet pitkiäkin osisa, niin silti ne ei lässähdä loppuukohden tai mitää c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eikääh ;__; ♥ Kiitos ihan sairaasti ! Ihanaa saada rakentavaa kommenttia tai palautetta ;3

      Poista
  3. Ihanaa Cx sun kuvatarinat ja kuvat muutenkin on aina niin onnistuneita ja hienosti muokattuja c: ja mä rakastan sun kilometri kommentteja~

    VastaaPoista
  4. Ö____Ö Ei tää toki oo tämmönen upeaakin upeampi uniikki tarina, eijei. Tää on jotain paljon hienompaa. *A* <333 Vitsi tää oli ihana picficci, takaumat tekee tarinasta aina mielenkiintosemman ja tää oli aaargh niin ihana! ;3; ♥ Rakastan tota Izayan murhaavaa katsetta, voi se on niin ihana herra. x____x Oot saanu mut ihan totaalisesti rakastumaan isuleihin, koska Izaya nyt on tommonen täydellinen ja toi sen peruukki ON IHANA! ;o; ♥
    Vuorosanat oli myös jotain täydellistä ja mielikuvituksellista - semmosia mihin vain tommoset nerot kykenee♥ Scarlet on muuten tosi kaunis, ja sillä on tosi ihanat vaatteet. ;o; Eääh noi lisäkädetkin on niin mahtavia, koska ne toi tosi paljon eloa tähän tarinaan. Ja hah, muokkauksista mun ei varmaan tarvi sanoa mitään, koska tiedät varmaan itsekin, että ne on aivan mielettömän upeat! >w< ♥ En pääse ikinä yli siitä, miten osaat muokata noin hyvin. 8---D
    Waah nyt jään tänne sitten odottelemaan jatkoa, jätit sen tietenkin tämmöseen kohtaan, jossa silmät putos päästä. xc Izayan suojelevaisuus Tewiä kohtaan on ihanaa katseltavaa, ja ootan niin innoissani jatkoa! ♥♥ ono

    Ja nyt sitten sanon vielä tähän loppuun, että anteeks hirveesti siitä lyhyestä tylystä kommentista siihen viime postaukseen, et todellakaan ansaitsis niin säälittävän lyhyttä kommenttia. Dx Vaikka oot oikeassa siinä, ettei sillä kommentin pituudella oo oikeestaan väliä, mutta siitä huolimatta olin aika naurettava. >n< Mutta tää oli aivan mahtava postaus kuten se edellinenkin, ja onnea jo 56 lukijasta, ansaitset ne ja paljon enemmänkin! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi luoja, en osaa vastata tällaisiin kommentteihin normaalisti 8 D Aloitetaan sitten alusta alkaen purkamaan tätä kommenttia;
      NYYH KIITOS ANNIKA ♥ (Mahtava aloitus) Heh se on hyvä jos oon saanut sut rakastumaan isuleihin ;3 Izayalta kiitoksia ^^
      Hyvä että noi vuorosanat iskee suhun ja kiitos taas kerran ;w; Eh täytyy kiittää mun kaveria noista lisäkäsistä.
      Heh kiva että muokkaan sun mielestä hyvin x3 Sinäkin muokkaat hyvun !
      Voi ei, en halua että sun nätit silmäsi tippuvat D x Joo jätin tän tahalleeni tällaiseen kohtaan c;

      Eeew > u < No tää kommentti oli ainakin riittävän pitkä koska en osaa vastata tällaisiin kommentteihin normaalisti :-D Kiitos vielä kerran ♥

      Poista
  5. Mahtava!!! Oikeesti en osaa kommentoida muuta! :) Mut sähän sanoit et ei haittaa vaik ois vaa yks sana! :))))

    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! ♥ :--3 Niinhän mä taisin sanoa (;

      Poista
  6. UUUUH, OU MAI GAASH.. :33 I LOVE THIS. ♥_♥

    VastaaPoista
  7. ÄÄÄÄ ihana *w* Miten sä oot näin taitava tekeen picficcejä? Tää juoni on niin hyvä, nää kuvat on ihania, nää muokkaukset on mahtavia...
    Izaya on aivan ihana, nyt mäkin himoitse isulia :D Toi Izayan uus peruukki on kyllä ihana, sopii sille tosi hyvin!
    Ootan innolla jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. > o < ♥ Kiitos ihan hurjasti ! ;w; Izaya kiittää :--3

      Poista
  8. GAHH EN OSAA KOMMENTOIDA MITENKÄÄN HIENOSTI APUA ;A;
    No ensinnäki tää ficci oli aivan ihana, sä oot tosi taitava tekeen näitä :3 Izaya on tosi söötti awaw ja toi peruukki on ihan täydellinen hänelle ;w; ♥ Oot taitava muokkaamaan ja muutenki kuvaamaan, laadussa ei ollu mitään moittimista! Sitte vielä Izayaan palaten - mä rakastan sen "asennetta" ja käyttäytymistä ja toi katse jajajaja kaikki ÄÄWW ;w; ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih kyllä sinä osaat ♥ Mä en osaa vastata mitenkään hienosti 8 D
      Eeeh ihanaa että sinäkin pidät Izayasta ;3 Izaya on kiitollinen~ jaja... KIITOS MINULTAKIN ;A; ♥

      Poista
  9. ÄÄÄÄH sanattomuus iski. ASDFGHJKLÖÄ LIIAN IHANA ♥♥♥♥♥♥ Izaya on nii ihana ja tää tarina on tosi jännä <3 jatkoa odotellessa ~ ♥

    t. superlaiska misumi ^^

    happydaydolls.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHA SAIN MISUMIN SANATTOMAKSI, eikun ei mitään 8 D ♥♥ Joo kiitos ja jatkoa tuleekin varmaan jo sitten tänä viikonloppuna ^3^

      terkuin; vielä laiskempi Sonja (;

      Poista
  10. Heh mä oon lukenu tän jo kahdesti :'3 en vaan ehtiny kommentoimaan kummallakaan kerralla, ja toisella kerralla olin tetissä :D mutta nyt ehdin ~ owo Eli kiva kun pääsit jatkamaan taas tarinaa, olinkin jo odotellut sitä n_______n se kyllä kannatti, koska tää osa jäi jännittävään kohtaan!! Muutenkin tykkäsin :3 ja muuten noi muokkaukset: ♥♡

    Jatka pian, jooko (: ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh kiitos > w < ♥ Ihanaa että ehdit kommentoida nyt ! :--3
      Juu jatkan tätä sitten viikonloppuna o w o

      Poista
  11. Aivan mahtava picficci :3
    Osaisinpa mäkin yhtä hyvin tehdä näitä.
    En keksi mitään lisää muutakun että
    TÄÄ OLI IHAN PARAS! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ;___; !! <3 Sinäkin olet paras ja tottakai sinäkin osaat tehdä kuvatarinoita ihan varmasti ! u n u

      Poista
  12. Yay! Ihana posataus ♥ Niin traaginen ja kaikea muuta jännää ^^ LIsää kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iih kiitos :--3 ♥ Jatkoa tulee jo tänään, kunhan saan muokattua noi kuvat n u n

      Poista
  13. Sulle on haaste mun blogissa: http://dollsarefantasy.blogspot.fi/

    nwn


    Ja törkeen ihana tarina, jos en oo aiemmin sanonu. T3T

    VastaaPoista