tiistai 5. maaliskuuta 2013

Picfic: Borderline II



Picfic: Borderline part b

Ei sinun tarvitse sanoa mitään,
olethan olemassa



Minä pitkän ajan seurailin aina Tewin tekemisiä. 





Seurasin häntä joka paikkaan tai no en seurannut vaan tarkkailin häntä. 






Sain tietää sen, että Tewin vanhemmat eivät tienneet heidän tyttären olevan yuki-onna


























Mutta sitten yhtenä päivänä kuulin Tewin vanhempien puhuvan keskenään.






?: Se lapsi on yuki-onna.

?: Mistä sinä sen tiedät?





?: Kerran kun oli hänen kanssa ulkona, niin näin sen. Näin sen kun hän käytti voimiansa tappaakseen.





?: Mitä me siis teemme?





?: Lähetämme hänet laitokseen, missä testaamme hänellä juttuja.

?: Mutta hänhän on vielä nuori..





?: Nuori mutta vaarallinen. Mieluummin hänet lähetetään sinne laitokseen.. vai haluatko nähdä sen kun tapan hänet omin käsin?

?: Hyvä on. Lähetetään hänet sinne, mutta sillein että hän ei saa koskaan tietää että me lähetimme hänet sinne.




Voit uskoa vain Scarlet. Se oli viimeinen pisara.




Izaya: Ei. Ei Tewiä saa lähettää minnekkän laitokseen.. Mutta minähän voisin tappaa nuo kaksi? Sittenhän Tewi ei koskaan kuolisi, siitä minä pitäisin huolen. En vain halua että hänelle sattuu mitään.


Minä tulin hulluksi Tewin suojelemisesta, joten tietysti tapoin heidät..mutta liian myöhään.
Kun Tewi saapui paikalle, hän itki. Hän itki ”ihanien” vanhempiensa ääressä, koska välitti heistä niin paljon tietämättä silti heidän taustaansa.




Scarlet: Miten muka liian myöhään?

Izaya: Koska hänen vanhempansa olivat jo ehtineet kutsua muita normaaleja nukkeja hakemaan Tewin. Ja tästä Tewi jo kertoi, että häntä jahdattiin, kunnes hänet saatiin kiinni ja vietiin sinne paikkaan.

Scarlet: Kuinka sinun kävi sitten ? e___e

Izaya: Minä luulin sinun jo arvaavan sen, mutta etpä näytäkkään. No minä suostuin vapaa estoisesti menemään sinne paikkaan testattavaksi.

Scarlet:..Sinä olit oikeasti hullu..




Izaya: *lopettaa hetkeksi aikaa kertomisen ja muistelun* Scarlet minä- minä en pysty kertomaan sinulle enää mitään.




Scarlet: Miksi et? Ovatko kertomuksesi raakoja vai?





Izaya: Ei, vaan minä haluan että sinä itsekin saat tuntea tämän tunteen.




Scarlet: *naurahtaa hieman* Mutta mitä.. mitä jos minä en haluakkaan? Minua pelottaa, minä vihaan tätä- 





Scarlet: *näplää käsiään hermostuneesti*




Izaya: ..Minä, Tewi ja..- ei, itse asiassa me kaikki tiedämme että sinä olet
menettänyt muistisi.

Scarlet: *hiljaa taustalla* Mitä siitä ? .___.




Izaya: Nämä muistot *heittää esineitä pöydälle* ovat Tewin varastamia muistoja itse paikan päältä, ennen kuin se laitos tuhoutui.




Izaya: Olen tässä lähipäivinä tutkiskellut niitä uudelleen ja uudelleen ja huomasin että nämä muistot voisivat virkistää muistiasi~

Scarlet: Virkistää muistiani?




Izaya: Niin. Nämä ovat sinun muistojasi




Scarlet: *hämmästyneesti* Minun..





Izaya: *myökkää hitaasti*

Scarlet: .. muistojani ?




Scarlet: *nauraa* Minun rakkaita ja vihaamia muistojani? Sinulla?
Minun..



Scarlet: *nauru yltyy* Muistoni, minun muistoni! Ne palaavat takaisin
minulle.. *ääni hiljentyy* 




Scarlet: minulle?





Scarlet: Kuka minä siis olen? Ei- mikä minä olen? Miksi..




Izaya: *katsoo ihmeissään Scarlettia* Ehkä hän rupeaa muistamaan uudestaan
tai unohtaa nyt kaiken uudestaan..




Izaya: Ei, en saisi antaa sen tapahtuman tapahtua uudelleen. Me emme tarvitse sitä vanhvaa Scarlettia.






Me tarvitsemme tämän uuden Scarletin, joka on menettänyt muistonsa.




Izaya: *havahtuu siihen kun muistot katoavat pöydältä*






Izaya: .. Lue meille muistosi Scarlet






Päätinkin sitten yhdistää kaksi kuvatarinaa, koska muuten molemmista olisi tulleet liian lyhyitä, minun makuuni :/ Jeij, sain viimein kirjotettua tämän tarinan loppuun ! ^w^
Sen verran voin lisätä tähän että neljä kuvatarinaa on vielä tulossa ennenkuin tää Izayatewidraama loppuu c; 
+ Jouduin vaihtaa kuvauspaikkaa, kun "rakas" luontoäitimme oli päättänyt tuoda tänne lumimyrskyn niin siellä edellisessä kuvauspaikassa lumi oli liian pehmeää ja sitä oli n. 2 metriä?? e___e

Ja mulla on muuten suunitelma sitten kun tää draama loppuu. Koska musta tuntuu että..


Kun keksin jotain omaperäistä niin jos yritän kuvata sitä niin laatu on näääh ja jos teen jotain laadukasta, musta tuntuu että omaperäisyyteni hiippuu siitä pois D: Joten seuraavassa hienossa tarinassa, joka tulee joskus, nää kaksi on

aina yhdessä 

Näistä postauksien lopettamisesta.. Mun on silti pakko lisätä loppuun pari lisä kuvaa - 3 -



Rauhaa ja rakkautta, seuraava osa tulee vasta sitten kun lumet ovat sulaneet ~



p.s. kiitos Miilalle tästä upeasta nukelle menevästä sängystä TT3TT

10 kommenttia:

  1. Kerrassaan IHANAA, kuten aina c; Nää sun tarinat on niin mahtavia & omaperäisiä, ja ainakin mun mielestä näiden kuvien laatu on hyvä :) Scarlet on niin kaunis ja uhh Izaya on ihana<3<3<33 ja sitten Tewi, pieni ja suloinen Tewi on aina yhtä söpö :3 Musiikkikin sopi tosi hyvin tähän! ^^


    happydaydolls.bloogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen niin onnellinen että pidät tästä ! :--3 On kyllä pakko sanoa että kuvien laatu oli hyvä, mutta tarkoitin laatua ihan kokonaisuudessaan (unohdin kirjoittaa sen tuonne >___>) Kiitos silti suuresti <3

      Poista
  2. EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moottinen miksi?? Voi miksi?? Miksi sä osaat tehdä näin mahtavia tarinoita ja miksi sulla on noin ihanat nuket??? :''D Oon ihan järkyttynyt XDXDXD Tää oli oikeasti AIVAN AWESOME!!! Scarlet ja Tewi ja Izaya oli JOKA IKISESSÄ kuvassa NIIN täydellisiä! *www* Toi sänky on aivan liian ihana.... ♥♥ Tää oli niin koskettava tarina! Ei ihan vielä mun kyynelkanavia avannut, mutta ei sekään kauhea kaukana ollut... x)Izaya on varsinkin niin ihana, että mun Isul kuumeeni kasvaa jälleen. x'D Oon jo kauan haaveillut Isulista, mutta ei ole sitten vaan tullut hankittua.. :D Fujin ja Gracenkin kohdalla harkitsin Isulia, mutta se sitten vähän jäi. x)Mulla on kyllä nyt katottuna yks sellanen palleroinen, että ei riemulla ole rajaa, mutta ostaisin mieluiten sen vasta viimeiseksi nukkeperheeseeni kun eräs komistus on päässyt minun ja pikku poikaseni väliin XD ♥ jooenpaljastaenempää.net Dx Oli kuitenkin aivan ultramegamahtava postaus ja on tooodella kiva kun postaat näin usein ja runsaita postauksia ja sun blogi on ihan paras ja haluun tavata sut jo kasvotusten!! ♥ ^w^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwwww kiiitos ;A; ♥♥ Sä voit kutsua (tai te kaikki jotka luette tän voitte kutsua) mua ihan vaan Sonjaksi, jos saan pyytää ^^'
      Mun kyynelkanavat aukeaa aika helposti :--D Ai, liittyykö tää Izuruun ?? Pööh jos olisi liittynyt olisit voinut kertoa ò___ò
      Viimeistään sitten tavataan (jos olet siis tulossa) niin desuconissa :3

      Poista
    2. Ootko menossa kesän desuun? :3

      Poista
    3. Juu, mutta tuun ilmeisesti vaan lauantaiksi ja sunnuntaiksi, koska vanhemmat on töissä, äiti silti yrittää koittaa saada sen perjantain vapaaksi c:

      Poista
  3. Satuin lueskelemaan noita edellisiä kommentteja, ja huomasin ton Sonja -jutun ↑..Meillä on sama nimi öwö

    Mä tykkäsin tästä osasta jotenkin erityisen paljon :3 ♥ Osaisinpa mäkin! Ja Scarlet on muuten hirmu nätti owo ♥ Paras kohta oli ehdottomasti se missä oli mukana Tewin menneisyyttä!

    Ja lumien pitäis todellakin sulaa jo pois, munkin tarina odottaa sitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeij nyt tunnen itteni lisäksi yhden Sonjan ^3^

      Oih kiitos ja kyllä sinäkin osaat > u < ♥ No sitten kun lumet ovat sulanneet, saatte tietää taas lisää.. mun kaikkien nukkejen menneisyydestä o___o Oho tajusin sen vasta nyt ja unohdin mainita :D

      Toivotaan että lumet sulavat piakkoin ♥

      Poista
  4. Aaargh. * w * Tää on vaan jotain niin kekseliästä, _omaperäistä ja laadukasta_, usko pois. owo ♥ Ja kaiken lisäksi tää on niin koukuttava ja ihana, voiko mitään muuta täydelliseltä kuvatarinalta odottaakaan? ;-; Izayasta löytyi tuommoisia ihania suojelevaisia piirteitä tossa Tewin menneisyydessä, mä vaan rakastun tohon herraan yhä enemmän! ;A; Ja tuo Scarletin kyynel... ;--; ♥ Aivan mahtava osa, lumet saa luvan sulaa pikaisesti! >///< ♥

    VastaaPoista
  5. Annikaa sinäkin aina jaksat kommentoida ja vielä tuommosisia ihania kommentteja niin mun kyynelakanavat aukeaa liiankin helposti ;____; ♥♥
    Kiitos ihan hirmuisen paljon ;3 !

    VastaaPoista