tiistai 19. helmikuuta 2013

Tanuki with a cool theme




Picfic: Little Overture 


edellisen illan tapahtumat



Scarlet: *haukottelee*





Scarlet: Kylläpä minua väsyttää ~___~ Haluaisin katso Tewiä mutta Izaya  kielsi menemästä Tewin luokse *katsoo sivulle*




Scarlet: Mutta miksi ihmeessä Tewin ovi on auki ? *hiippailee ovelle*





Scarlet: *katsoo nurkan takaa* Ehkä Tewi on herännyt eloon ja hänestä on tullut zombie 8D




Scarlet: Plääh, Izayahan se vain on.. oiih hän taitaa nukkua ^^ Parasta olla herättämättä.






Scarlet: Heeeetki pieni ! Miksi Izaya saa olla Tewin luonna ja nukkua hänen vierellään vielä mutta minä en saisi 3:< ? Ärgh, tämän minä kostan sitten kun hän her--




Scarlet: Mi-miten idiootti voinkaan olla > <






Scarlet: Ehkäpä se.. tykkää Tewistä?



paltaan nykyhetkeen;







Izaya: *istahtaa pöytään* Huomenta … Scarlet ?




Scarlet: *nostaa kätensä ilmaan surumielisenä* Hyviä huomenia, onko täällä mitään muuta syötävää kuin kahvia??





Izaya: *syvä toivoton huokaisu* .. Toinen aamu omassa ruumiissani ja nyt jo haluan takaisin sinne pimeään..





Izaya: *ryhdistäytyy* No Scarlet, haluatko että nyt kerron sinulle sen mitä lupasin?




Scarlet: .. en -3-




Izaya: *hieman ärsyyntyneempi huokaisu* Vaivaako sinua jokin?


Scarlet: Jepp.




Izaya: *yrittää pidättää ärsyyntymistään* Jos saan udella, niin mikä sinua vaivaa?





Scarlet: *katsoo sivulle* No kun tuota noin minua hieman nolottaa kysyä jotain tämmöistä e___e


Izaya: Kerro pois tai pakotan sinua kertomaan




Scarlet: Tykkäätkö sinä kenties …




Izaya: Tewistä, juu kyllä jos sen voi näinkin ottaa.





Scarlet: o____o

Izaya: Mitä?




Scarlet: Nääh, en vain ajatellut että myöntäisit sen näin nopeasti, luulin että joutuisin pakottamaan sinut sanomaan sen..


Izaya: Te kaikki olette aina samanlaisia, mutta nyt haluaisin kertoa sinulle hieman tarkemmin menneisyyttämme


hieman erilaisilta näkökulmilta





Tanuki with a cool theme (;
Mulla on ollut tommonen tunnelma nää pari päivää ~


Mutta jotkut tarkkanäköset saatoitte huomata jotain? Mm kenties jotain Izayassa? :D
Kertokaa vaan jos huomasitte jotain mutta mä en ala mitään selittelemään silti (; 
+ olen saanut suuniteltua nyt ne kaksi kuvatarinaa joissa käy selville jotain todella kivaa, heh~ Alkuun voin jo sanoa että ne on Izayatewi painotteisia, mutta kyllä niissä Scarlettiakin tullaan näkemään.

Joo oon muuten suunilleen joka päivä napsinut Scarletista tai Tewistä kuvia :d Niitä kuvia on kertynyt ihan
kamalan paljon e____e Joten minä päätin tehä tommoset kollaasit !! Okei Izayastakin tein, mutta se kollaasi jäi hieman vajaaksi kun en oo oikein jaksanut aina kuvata sitä kun sen toinen jalka ei suostu menemään
semmoseen asentoon kun mä haluaisin ja siitä syntyy sitten aina tappelu )::



Nää kuvat eivät mahtuneet Tewin tai Scarletin kollaasiin, koska blogger väitti että se kuva olisi
silloin liian suuri, joten tein nyt niistä tämmösen oman pienen kollaasin :3


  

Tämän henkilön nukke May :3




Izayaa <33 Hehe joo huomaatte jotain eroa siinä? 8) Joo tossa on paketti kuva ja sitten sen yläpuolella
olevassa kuvassa Nee-sama mittaa Izayaa :D




;A; On se söpö ja varsinkin tossa Adsiltian stock mekossa  




Scarlettia olen tässä tainnut kyllä eniten kuvata ~


Ainiin kun olin kuvaamssa kerran Nee-saman kanssa niin sitten siinä lopussa kävi tälleen:



 Terppa Dx Säikähdin eka, mutta sitten muistin mitä tämä henkilö oli sanonut kun asensi Scarletin obitsua
ja nyt kaulatapin sijasta Scarletin pään sisällä on ruuvi <3 Eikä sen pää keiku yhtään <3 Kiitos tosi paljon Pinja että autat mua aina näissä mun nukke ongelmissani ;___; JA kiitos Miilalle tosta ihanasta mekosta joka oli Scarletin päällä tossa kuvatarinassa c::

Sitten mulla on vielä teille joskus aikoja sitten kuvattu pieni kuvatarina 8D Joo tää oli ennen
tätä mun draama tarinan alkuakin ~ btw, seuraavien kuvatarinoiden kannalta Scarlet tekee aikamoisen
paljastuksen tossa lopussa eräästä henkilöstä josta tulette kuulemaan liiankin usein: 





Scarlet: Tydydyyy~

 oho vilauttelua e____e

Scarlet: Nyt tämän shown ottaa haltuunsa Scarlet !

Tewi: Etkä muuten varmasti ota!! Tämän piti olla minunlaiseni show >333<

Izaya: o___o



Tewi: Tewi SUPERKICK!!

Scarlet: D:


Scarlet: Pois kimpustani senkin kakara e_____e !


Izaya: Paras lähteä paikalta pois -___-

Tewi&Scarlet: *Kaatuvat korokkeelta alas*



Tewi: Tämä päättyi minun voittooni >:D

Scarlet: Ei muuten varmasti päättynyt 3:


Tewi: Izayaaa~ Näitkö sinä kun minä voitin Scarletin ?? :3


Tewi: Häh? o w o Minne se lurjus on kadonnut??


Scarlet: Izaya nyt menee minne menee, ei edes Illuusion herra tiedä minne
hän on mennyt

...



Scarlet: o___o Illuusion herra?


Älkää huoliko, Tewi ei ole elossa, ainakaan vielä bwahaha~ Mutta tää nyt
ei liittynyt mitenkään tuleviin kuvatarinoihin paitsi noi Scarletin paljastukset e w e

Ja sitten vielä tähän päättymättömään loppuun pari kuvaa :3




 ~



Ensi postaukseen -

  

14 kommenttia:

  1. Ooow Izaya on söpö |33 Ja se tykkää Tewistä♥ *w*
    Toi toinen kuvatarina oli jotenki piristävä tossa välissä ^^ Ja mulla oliki jo ikävä Tewii ;_; Toivottavast neiti herää henkiin mahdom nopeesti!
    Tykkään btw. sun postaus nopeudesta :D Ei tarvi odotella kauaa seuraavaa kuvatarinaa ja se on hyvä, koska vihaan odottamista D:

    VastaaPoista
  2. n____n ♥ Kiitos oikein paljon :3
    & Kiva että pidät, yritän itse postata aina kerran viikkoon mutta välillä se valuu hieman pidemmäksi :D

    VastaaPoista
  3. Naaaws Izaya on ihana suloinen pieni angstipallero, ehdoton suosikkini ♥
    Mahtava kuvatarina, sie vaan osaat jotenkin niin hyvin. Juoni on upea, kuvat on hienoja jajaja sanat loppuu kesken ; u ;
    R-a-k-a-s-t-a-n kuvatarinoitasi > U <
    Tewi tule eloon ;__;
    Ja toi viimeinen kuva, kuolin, se on niin suloinen > u <

    http://amiespullips.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Angstipallero > w < Okei mä hellyynyin just äsken ♥ ;m; KIITOS !! x3

      Poista
  4. Ihana toi kuvatarina & vielä tosi hauskaki :DD Ja ihanaaa izayaxtewi * o * Toivottavasti Tewi vastaa Shizuon tunteisiin. >3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe arvasin että se iskee sinuun 83 Okei en vaineskaa, mutta kiitos <3
      Katsotaan mitä nyt käy, eihän se ole edes vielä hereillä (;
      Shizuon.. Miks mulla tulee tämmönen durarara fiilis nyt ? e___e ♥

      Poista
  5. Aaaawwss taas kerran ihannaaa postaus ~ Mä rakastan näitä sun kuvatarinoitas, ne on vaan niin hyviä ♥ :3 Izaya ja Tewi on kuin luotu toisilleen <3 Ne on niin söpöjä !! nwn Izaya on niiiiiin ihana mä rakastan sitä ja tuun pöllimään sen sulta yöllä >:D kannattaa nukkua silmät auki, heh ~ Mutta Scarletia ei toki sovi unohtaa, Scarlet on niin kaunis ja sellanen no siis sellanen..miten sen sanois..IHANA!<3 Siitä tulee jotenkin mieleen mun Kasumi vähän :3 Oikeesti oot paljon parempi tekemään kuvatarinoita kuin mä ja sitten sulla on järkeviä noi tarinat +++ sulla on hyvä mielikuvitus, joka on tosi hyvä juttu ;3 Mä en tajuu miten joku olla näin hyvä <3 Tällä blogilla pitäis olla jo tosi paljon lukijoita, mutta toivottavasti ne liittymättömätki liittyy lukemaan tätä blogia, koska tämä jos mikä blogi ansaitsee paaaaljon lukijoita! nwn ~ aaaws ja toi jälkimmäinen kuvatarina oli tosi hauska ja söpö ^^ Kiitokset jälleen kerran mahtavasta postauksesta ~ ♥

    oho tulipas pitkä kommentti, en ollutkaan tänään niin harvasanainen kuin yleensä o__O

    ~ Misumi


    happydaydolls.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. D : Pelotteletko sä mua? Okei, mä otan Izayan mun viereeni nukkumaan sitten c:<
      Ehehe KIITOS ♥ !
      Mmm kyllä siitä hieman tulee mieleen Katsumi, jos ruvetaan miettimään n___n Toivottavasti se ei häiritse sua >.<
      Toistan taas itseäni, kun en voi nyt muuta tehdäkkään kuin kiitellä 3: Kiitos itsellesi kommentista ^^

      Hehe välillä sitä aina tulee kirjotettua hieman enemmän kuin yleensä n.merkillä kokemusta löytyy :D

      Poista
  6. Hihihih Tewi ja Izaya ♥♥♥ Onko mitään söpömpää kuin nuo kaksi (yhessä)? >u<
    Mutta ihana tuo eka tarina, Izaya myönsi ainakin asian hyvin nopeasti. ;D ♥ Ja sulosia kollaaseja, kaikki sun nukkes on niin ihania~! *w* Ja toi toka kuvatarina oli myös superhyvä ja hauska, mahtava postaus jälleen! ^^ + viimeinen kuva *____* ♥

    VastaaPoista
  7. Ehehe, kiitos ♥♥ > 3 < Tässä blogissa ei taida ollakkaan mitään söpömpää kuin ne c;
    Joo, Izaya ei jaksa salata totuutta kamalan pitkään :DD

    VastaaPoista
  8. sulla on söpöjä nukkeja ja ihana mielikuvitus ♥

    mä oikeasti ihmettelen miksei sun blogilla oo enempää lukijoita kuin nyt. :'cc tätä vois ihan hyvin verrata muutamiin + 300 lukijan blogeihin. ihihi, mä taidan ruveta pystyttämään tien viereen kylttejä, että sä saisit lukijoita x''D joomoi.com

    + kiitos aivan ihanasta ja pitkästä ja mahtavasta ja kauniista ja suloisesta jajajajaja - kilometrikommentistasi!!!

    peeäs. toivottavasti nähdään pian ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän pitää oikeesti sopia joku tapaaminen - viimeistään sitten desussa :3:
      Äwww kiitos sinullekkin hurjasti ihanista kommenteistasi <33 !!
      Olis se kyl aika makeen näköstä jos näkis et omaa blogia mainostettais tien laidassa BD

      Poista
    2. Tää postaus oli tosi kiva ♥ :3 Hirmu söpöjä kaikki nuket noissa kuvissa! ..sori mä en nyt kykene tän parempaan kommenttiin erityisen kauheen päivän johdosta D:

      Poista
    3. Kyllä tuommoisetkin kommentit ovat hyviä ja kiitos <3
      Voi ei mitä nyt on tapahtunut ? ;n;

      Poista