lauantai 23. helmikuuta 2013

Picfic: Borderline




Ehehe, älkää muuten luulko että postaan sitten tulevina viikkoina näin nopeasti, koska sitten taas koulu jatkuu (kun taas toisilla on silloin lomaa :D) 
Eli mä tein sen ! Seuraavaan osaan tarvitaan sitten sellainen tilanne että lumet on sulanneet eli saatte tyytyä shootteihin > u < Koitin panostaa tähän ainakin no ööh laadun kannalta (?) En tiedä voiko sitä kutsua laaduksi, mutta näette kyllä kun luette tätä (: Hei täähän on menneisyyttä ja jotkut voivat nyt kässätä että miten, hieman panostin tähän ~ pienivaroitus: Älkäkää pelästykö Tewin upeaa asua ^^"

Ainiin. Ne jotka eivät tiedä mitään Tewin menneisyydestä niin kannataa lukea >tämä< postaus c: Alku tuosta Tewin menneisyydestä (kuvatarinassa siis) oli siis valhetta niinkuin Izaya kertoi, mutta muu on totta. 
Ja tein tänkin samalla idealla eli välillä Izaya ja Scarlet höpöttää toisilleen, mutta pääosin Izaya kertoo tätä.. No huomaatte sitten miten se toimii, mutta aloitetaan ; (kopioin ton tahalleeni siitä Tewin menneisyys postauksesta 8D)





Borderline part a


Mistä tämä juttu sai alkunsa siis?

Jos vaikka aloitan siitä, kun minä

saavuin Illuusioon vahingossa




Izaya: *saapuu mustasta portaalista*




Izaya: Minneköhän minä jouduin?

Silloin en huomannut että jotkut nuket tarkkailivat minua.



?: *huomaavat Izayan* Tuolla on joku vahva nukke- perään !


Minulla ei silloin vielä mitään voimia ollut. Olin vain normaali nukke, joka oli vahingossa joutunut Illuusioon.





Izaya: Häh, mitä te teette? Keitä te olett--







He tainnuttivat minut ja veivät minut sinne samaan laitokseen missä Tewikin kertoi olleensa, mutta silloin vielä Tewi ei ollut siellä




Minut oli viety jonnekin eristyshuoneeseen.






Izaya: Voi elämä, minkälaiseen soppaan olen nyt joutunut *huokaisu*





Izaya: *kuulee korviin pistävän vingahduksen*

Sinä muukalainen, kerro illuusiosi ja mikä on voimasi?





Izaya: Häh? Mikä illuusio? Eikö se ole sellaista harhaa? Ja mitä voimia? Onko tämä joku fantasiatarina höpmppeli vai ovatko nuo nuket päästänsä sekaisin?

Kerro heti tai pakotamme!




Izaya: En minä tiedä! Minä vain ilmaannuin tänne yhtäkkiä ja samalla sekunnilla te tainnutitte minut ja veitte minut jonnekin.. mielisairaalaan!? Minulla siis ei ole mitään helvetin aavistusta että missä olen, keitä te olette, enkä näe päätä tai häntää teidän puheissanne! Voimia? Selittäkää minulle!

.. Et siis omista voimia?




Izaya: En. Olen ihan normaali nukke, joka vain ilmaantui yhtäkkiä johonkin paikkaan normaalista maailmasta.


Miten pääsit sitten tänne?






Izaya: Vielä kerran sanon tämä teille: En tiedä nyt mistään mitään.


Sen jälkeen se ääni hiljeni hetkeksi aikaa. Ilmeisesti he keskustelivat kohtalostani, tietysti siinä vaiheessa rupesin pelkäämään pahinta.




Hyvä on uskomme sinua.



Izaya: Luojan kiitos






Me päästämme sinut ulos täältä, mutta emme kerro sinulle siltikään mitään. Joko kuolet jos kuolet täällä Illuusiossa, koska et vaikuta mitenkään arvokkaalta normaaliksi nukeksi. Jos tietäisit missä olet ja mitä me höpötimme, niin olisit voinut liittyä meihin.







Niin pääsin vapaaksi.

Mutta ei kestänyt kauaakaan kun tajusin olevani pinteessä.






Izaya: *katsoo eteensä* Mikä helvetti tuo on?


Minä näin valtavan kokoisen hirviön. Hirviön jonka jalkojen alla oli kuolleita nukkeja. Ja pahinta tässä oli se kun tajusin että se hirviö oli nähnyt minut

ja se juoksi suoraan päin minua.





Izaya: Miksi minä makaan tässä? .. Ainiin se hirviö läpäisi minut, mutta mitä sen jälkeen tapahtui? 





Izaya: *Avaa silmänsä* Luulin olevani jo kuollut.





Izaya: *Tunnustelee hirviön aiheittamaa haavaa* Häh? En minä mitään sidettä ole ehtinyt pistämään sen ympärille? *havahtuu*




Izaya: Mutta missä ne kaikki kuolleet nuket ovat? Entä se hirvi- 




Izaya: *katsoo aukiolla olevaa nukkea, kädessä on verta* 







Izaya: Tappoiko tuo sen hirviön? 





?: Ai sinä heräsit.


Izaya: *katsoo hämmentyneenä eteensä*





?: *kävelee Izayan luokse*


Izaya: Hitto, tuo on varmasti sellainen samanlainen kuin nuo äskösetkin oudot olivat. Pitäisikö lähteä juoksuun vai..




?: *laskeutuu ja ojentaa kätensä Izayaan päin*




?: Tarvitsetko apua? *hymyilee*





Izaya: *katsoo järkyttyneenä Tewiin*




?: *nousee ylös* Oletpa onnekas~





?:  Tuo hirviö oli niiden kamalien nukkejen lähettämä tappokone, jonka tehtävä oli tappaa muita.




Izaya: *katsoo hiljaa Tewiä*





?: Mutta sinä olet jotenkin erikoinen... 




Izaya: Millä tavalla muka?




?: No minä ainakin näin sen. Kun sinä tapoit sen hirviön. – Mutta minä tiedän jo miten sinä sen hirviön tapoit. Ensiksikin se hirviö oli täynnä myrkkyä jolla se myrkytti ihmiset, mutta sinut se lävisti, jolloin kaikki sen hirviön sisällä ollut myrkky imeytyi sinuun ja antoi sinulle sinänsä ”uuden elämän” jolloin tapoit sen hirviön sen omalla myrkyllä, jonka jälkeen pökerryit. Anteeksi jos puhuin liian nopeasti, mutta olen vain niin iloinen että tapoit sen !




Izaya: .. Kai minä sen jotenkin ymmärin. Eli siis sisälläni on nyt myrkkyä.. mutta mikä minä nyt sitten olen?


?:  Hm periaatteessa olet vai nukke joka sai voiman hirviöltä vahingossa.. Eli olet aika spesiaali minun mielestäni ! *innostuneena*





Izaya: Ahaa. Sinäkö muuten muuten tämän siteen sidoit haavani ympärille.

?: Jep.




Izaya: Kiitos siitä.. Kuka te olette muuten?





?: Ai minä? n___n Nimeni on Tewi. *hymyilee*


Niin minä siis tapasin Tewin.




Izaya: Jaa *kiinnittää vasta nyt Tewin asuun huomiota* Jos saan kysyä niin mikä tuo asu on..eikö sinulle ole kylmä?





Tewi: Ai tämä? Niin ei minulla ole kamalasti muita vaatteita kuin tämä .__.




Tewi: Ja en tunne kylmyyttä koska olen Yuki-onna suom.luminainen




Izaya: Siis joku keiju tai semmoinen?


Tewi: No itse asiassa en. Olen vain..jonkinlainen olento ^^'




Izaya: ... Kunpa en olisi koskaan joutunut tänne..




Tewi: Tarvitsetko apuani enemmän?

Izaya: En minä tarvitse.




Tewi: Oletko aivan varm-


?: Tewii !? Missä sinä olet?




Tewi: No en minä pystykkään auttamaan sinua enempää, kun äiti kutsuu.





Tewi: *kävelee Izayan luokse*





Tewi: *Taputtaa Izayaa päähän* Pärjäile~





Tewi lähti, jolloin tajusin että totta kai tarvitsin hänen apua.





Joten seurasin häntä, koska en halunnut jäädä yksin.


20 kommenttia:

  1. ö_ö vou, tää tarina on upee~! kuvatki on ihanan laadukkaita ja vuorosanat on hianot, kaikenlisäksi nukkes on älyttömän sulosia jeejee toivottavasti lumet sulais sit nopsaan et pääsisit jatkamaan tätä tarinaa :3

    VastaaPoista
  2. ei vitsit!! nää on ihan mahtavia ja parhaita! kaikki nukkejesi vaatteet! ns ilmeet! eleet! ihan kaikki! sulla on vielä niin hyvä mielikuvitus ja kaikkea! ja kuvat on superhyvälaatuisia! ja nuket ihania! äääh... ♥♥ sulin täysin <3389789

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin sulin sun kommentille ~ Miten sä aina osaat kommentoida niin täydellisesti ? ♥ Kiitos Mimosa > u <

      Poista
  3. Ei vitsit, täähän on upee! Siis aivan uskomattoman hienosti jaksat ''jalostaa'' ja keksiä uusia ideoita! Varmaan parasta picficciä mitä oon koskaan lukenut! Nää ilmeet, kaikki eleet ja sellaset on tosi ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih kiitos e w e Ihanaa että pidit ! ♥

      Poista
  4. Tää oli hieno!! ♥ Ja oon kyllä samaa mieltä ilmeiden ja eleiden kanssa, ne on hyvin toteutettu :3 Jatka pian n_____n ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;m; ♥ Mä en jaksa aina toistaa itseäni, mutta kiitos ihan ältsinpaljon e w e Jatkoa tulee sitten kun lumet ovat sulaneet suurimmiltaosin pois u n u

      Poista
  5. Miten sä voit olla näin hyvä näissä? Asdf kuolen tänne kun luen näitä sun ihania ja jännittäviä tarinoita! *w* ♥ Superhieno toteutus, laatu ja ihan kaikki, oot sä vaan semmonen kuvatarinataituri! n w n ♥ Niin ja ylistän vielä noita muokkauksia, aivan upeat. Jotkut ne vaan osaa. Ootan innolla seuraavaa postausta! ^-^
    Ps: Toi Tewin asu oli just ihana >w<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä kuole ;A; Suupersuuret ja sydämmelliset kiitokset sinule ♥

      Poista
  6. Voi aaw, olipa hyvin tehty!! Tosi upeita kuvia ja laatu oli aivan kohillaan ;w; Mä en ikinä sais näin upeasti tehtyjä tarinoita aikaseeks *o* Ja nää nukkejen eleet oli tosi aidon oloset. ;o;

    # dollnegai.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥~ KIITOS x3 Ihanaa että sinäkin pidit ;3;

      Poista
  7. okei.. no, miten tän nyt sanois.. hyvin.. omalaatunen! nwn jännittävä, vaikka vähän sekava. olikos ton Dalin obitsun kaula vähän huonosti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: ja tottakai tää tuntuu sekavalta jos ei ole katsonut aikaisempia kuvatarinoita e w e
      & Tewin obitsu on hyvin asennettu se vaan näyttää et se on huonoati, mutta oikeasti se ei ole > u <

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  8. oi, kiva! ja anteeksi ku vähän pilkkasin, mutta sulla on nin jännittävän erikoisia! nwn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et sä ainakaan mun mielestä pilkannut :D Aina saa kertoa oman mielipiteensä c::

      Poista
  9. kiitos! oot kyl nii mukava!!! 0wo

    VastaaPoista
  10. äwäwäwäwääw tää oli taas kerran mahtavaa <3 pahoittelut että kommentoin vasta nytten, mutta oon tämän postauksen jo kyllä pari kertaa jo lukenut ^3^ IHANA <3

    happydaydolls.blogspot.fi

    VastaaPoista